Oldalak

2015. április 1., szerda

Together...

Az estét egy hatalmas ünnepléssel zártuk:Gemma elment(aminek a fiúk különösen örültek) én meg összejöttem Ashtonnal.Pedig azt hittem lehetetlen...de nem volt az.Ha belegondolok abba hogy tiszta hülyék voltunk...
*
Reggel egy picit meglepődtem.Különös volt Ash karjaiban ébredni...Persze ez nem a legelső alkalom volt,de ez most mégis más.:)
-Jó reggelt!-puszilt meg.
-Neked is!
-Hogy aludtál?
-Soha jobban.-mosolyogtam.
-Ma elmegyünk valahová...csak mi ketten.Semmi Gemma és semmi dráma,rendben?-kérdezte Ash.Bólintottam.
-Megyek,lezuhanyzom.-mondtam mosolyogva.
-Rendben,addig én reggelizek.-csókolt meg,majd kisétált a szobából.
Bementem a fürdőszobába és megengedtem a vizet.Jól esett lezuhanyozni.
A zuhany alatt azon töprengtem,hogy az amit lehetetlennek hittem,végül megtörtént.Ashton szeret és én is szeretem őt.És sose szerette Gemmát igazán.Az éjszaka mindent bevallottunk egymásnak.Azt mondta,hogy már az első pillanattól megfogta bennem valami és hogy már akkor megtetszettem neki amikor táncoltunk.Hihetetlen érzés hogy engem valaki szeret.És hogy azok után ami Adamel történt,képes vagyok én is újra szeretni valakit.

*Ashton*
A világ legszerencsésebb embere vagyok.Azok után hogy mindent elbaltáztam,hogy rossz döntéseket hoztam...megbocsájtott nekem a lány akit szeretek.Szinte felfoghatatlan volt számomra.Cassie Fallaway mostmár az enyém.És az enyém is marad.
-Jó reggelt Rómeó,hol van Júlia?-vette elő vigyorogva a tejet Calum.
-Épp zuhanyzik.-felelem.
-Nélküled?-kérdezte perverz vigyorral.
-Nagyon vicces vagy Cal!
-Megbeszéltetek mindent?
-Igen.Minden rendben van mostmár.
-Ennek örülök.Ajánlom hogy ez így is maradjon,vagy Mikey széttép.-mondta nevetve.
-Mi van?-kérdezte nevetve Michael aki épp akkor sétált be.
-Széttépsz ha mégegyszer elkövetek valami hülyeséget amivel rosszat okozok Cassienek.-kortyoltam bele a kávémba.
-Ez csak természetes.-ült le mellém nevetve.
-Tedd meg.-mondtam.
-Hmm?
-Tedd meg.Tépj szét ha mégegyszer ilyet csinálok.-jelentettem ki.
-Rendben.-bólíntott.-Ijesztő vagy.:))-De nem fogsz.Tudom hogy nem fogsz.
-Remélem is...

*Cassie*
-Nézd de aranyos cica!-mutattam Ashnek,miközben az utcán sétáltunk.


-Tényleg az.-mondta mosolyogva és megakarta ő is simogatni a cicát,de az rásziszegett.-Csak téged szeret!-mondta nevetve.
-Megtarthatom?-kérdeztem csillogó szemekkel.
-Ha ez boldoggá tesz...akkor mindenképp.-mondta Ash.
Egy hatalmas csókot adtam neki és megfogtam az ölömbe a cicát.Hazavittük és otthagytuk Calummal,aki remélem nem nyivasztja meg.
-Hová megyünk?-kérdeztem izgatottan.
-A tengerpartra!
-Szólhattál volna,hogy hozzak fürdőruhát!
-Ne izgulj,mindent bepakoltam!-mondta.
-Te...járkáltál a cuccaim között?-kérdeztem idegesen.
-Én nem...
Erre megforgattam a szemeimet.
-És én még azt hittem,Calum a perverz!-mondtam nevetve.
Kis idő múlva le is értünk a tengerpartra.Egész jó időt fogtunk ki mára.Ashton elvezetett a partszakasz egy eldugottabb részére,ahol nem zavarnak a rajongók vagy a paparazzók.
-Ash...-kezdtem el.
-Mi az?
-Észrevetted...hogy a fürdőruhám alsó része nem ugyanaz mint a felső?-kérdeztem nevetve.
-Mi van?-jött oda,mire megmutattam neki.-Öööö...álmos voltam?
Erre mindketten nevetni kezdtünk.
-Na jó,most fordulj el!
-Muszáj?-kérdezte vigyorogva.
-Hát te tényleg perverz vagy!-dobtam pofán a törölközővel.
-Oké,oké.Megyek Coca Colát venni!-jelentette ki.-Sietek vissza!-puszilt meg,majd el is rohant.
Megvártam ameddig eltűnik a látóhatárból,majd átöltöztem,kontyba fogtam a hajam és bekentem az arcomat meg a kezeimet naptejjel.Felvettem a napszemüvegemet,majd elővettem a táskámból a kedvenc könyvemet és elkezdtem olvasni.
-Khm...-hallottam meg ahogy valaki megköszörüli a torkát,mire felnéztem.
Két lány állt velem szemben,úgy egyidősek lehettek velem.
-Szia,te vagy Cassie Fallaway?-kérdezte az egyikük.
-Igen,én vagyok!-vettem le a napszemüvegemet.
-Kérhetünk egy...autogrammot?-kérdezte a másik lány.
-Tőlem?-kérdeztem meglepetten.
-Igen.Tetszett a dalod a fiúkkal.-mondták mosolyogva.
Nagyon meglepődtem,de adtam nekik autogrammot és képet is készítettem velük.
Nemsokára Ash is visszajött...egy jet-skin!
-Tessék!-dobott oda nekem egy mentőmellényt.-Vedd fel!Elviszlek valahova!-kacsintott.

article-0-1A401A8B00000578-82_634x1559.jpg (634×1559)


Felvettem,majd felültem a háta mögé és...száguldottunk.Éreztem a vizet a talpam alatt.Mintha végigsuhantam volna rajta.Erősebben megkapaszkodtam Ashbe,hogy nehogy lezuhanjak és beessek a vízbe.És hogy ne egyenek meg a cápák...:)))
Egy gyönyörű helyre vitt.Valami szigetféleség volt,de gyönyörű.Ott ültünk,és néztük a naplementét...együtt.
Ashton megfogta a kezemet,rámmosolygott,majd megcsókolt.Szeretem őt,mindennél jobban szeretem...


Sziasztok!Visszatértem,mert ugyebár április vaan!:D Remélem tetszett a rész,bár egy kicsit gyatrára sikeredett.Remélem a következő jobb lesz!:)

6 megjegyzés :

  1. OMG! Már így is cuki blogot írsz de ez a rész nagyon de nygyon édes! :3. Siess a kövivel PLS.

    VálaszTörlés
  2. Kövi részt!! Örülök hogy "visszatértél"!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Sietek a kvivel,örülök,hogy tetszik nektek.:)

      Törlés
  3. Szia!Most kezdtem el olvasni a blogodat,és nagyon imádom!^^ Folytasd minél hamarabb!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Már fent is van az új rész.Örülök hogy tetszik^^

      Törlés