Oldalak

2015. április 16., csütörtök

Breaking up...

-Akkor dögölj meg!-hallottuk meg az első dolgot amikor Ashel visszatértünk a lakásba.
Mimi dühösen fújtatva lépett ki mellettünk a házból és még figyelemre se méltatott.Mikey ezzel szemben ránkförmedt,hogy mit bámulunk,majd idegesen felcsörtetett a szobájába és becsapta maga mögött az ajtót.
-Hát itt mi történt?-kérdezte Ashton meghökkenve.
-Összevesztek.-jött az egyszerű felelet,a laptopozó Calumtól.
-Micsodán?-kérdeztem.
-Én tudjam?-vont vállat.
Igen,Calum néha irtó hasznos tud lenni.
Elhatároztam,hogy bemegyek Mikeyhoz.Bekopogtam,de nem kaptam semmilyen választ.Oké,pofátlanság,de bementem.
Mikey ott ült az ágya szélén,könyökével a térdeire támaszkodva,kezeivel pedig a fejét fogta.
-Mi történt veletek?-kérdeztem.
-Az én hibám.-mondta suttogva.
-Michael...
-Féltékeny vagyok,Cassie!Timre,meg Joeyra és Marcusra...meg még ki tudja kik vannak...
-Kik ezek?-kérdeztem értetlenül.
-Tim,Mimi unokatesója.Régen azt hittem,hogy a pasija.Joey,Mimi exe.Azt hittem öt hónapja,hogy vissza akar menni hozzá.Marcus pedig...,ő valami új csávó,a héten ismerkedett meg Mimivel és elhívta vacsorázni.Mimi jött,hogy szóljon nekem,én viszont hallani sem akartam róla.És ezen veszekedtünk.
-Értem.
Egy ideig néma csendben ültünk.
-Mimi szeret!-vágtam rá hirtelen.-Értelmetlen féltékenykedned...
-De nyugtalanít,érted?Tudom,hogy szeret.Legalábbis bízom benne,mert én rohadtul szeretem és nem akarom őt elveszíteni.
Meghatódtam a szavaitól.Én nem is kételkedem benne,hogy szereti.Annyira...tökéletesek együtt.Remélem hamar kibékülnek.
Jobbnak láttam Mikeyt egyedül hagyni,így csendesen kiléptem a szobájából.Megálltam az ajtaja előtt és kifújtam a levegőt.Sosem ér véget a szerelmi dráma.Mindig követni fog.Ha nem épp velem történik,akkor a barátaimmal.
-Minden rendben?-kérdezte a lépcsőn fellépkedő Ashton.
-Velem igen.-válaszoltam.
Odajön hozzám és homlokonpuszil.
-Beszélek vele...
-Ne.-állítottam meg.-Hagyd magára egy picit.
Bólintott,majd elment a fürdőszoba irányába.Ekkor megcsörrent a telefonom.
-Szia Cassie!-hallottam meg Leslie hangját a telefonomban.
-Szia Les.Mi újság?
-Beszélnem kell valakivel.Van rám egy kis időd?
-Persze.Merre találkozzunk?
-Átmehetek hozzátok?
-Csak nyugodtan.-válaszoltam.
Úgy fél óra után kopogtattak.Calum rohant az ajtóhoz.
-Ó,Leslie...-mondta csüggedten.-Delly nincs veled?
-Bocsi Cal...nincs.-nevetett Leslie,majd bejött.-Szia Cassie!
-Szia.-öleltem át.-Gyere fel.
Felmentünk,be a szobámba.Leslie leült az ágyamra.
-Nos,mesélj.-mondtam,miközben bekapcsoltam a laptopomat.
-Az exemről van szó.-sóhajtott.-Megint elkezdett utánam kutakodni...
-Az exed?Hogy hívják?-kérdeztem.
-Az mindegy.-legyintett.
-Zaklat?
-Nem.Csak megint elkezdett dumálgatni velem.Elég csúnya szakítás volt és most...hát,most így fura ez nekem...
-Les...szereted még?
Les abban a pillanatban elpirult és leszegezte a fejét.
-Igen.Minden nap egyre jobban.Azóta,hogy szakítottunk...
-És akkor nem örülsz,hogy visszatért?
-Nem.Nem,mert már majdnem továbbléptem...
-De ha még szereted és ő is szeret akkor...nem érne meg még egy próbát?
-Nem tudom.-szegezte le a fejét.-Tudod ő eléggé elfoglalt amúgy is,a sok koncert meg turné meg minden ilyesmi miatt...
-Énekes?-kérdeztem meghökkenve,mire Leslie a szájához kapott.
-Leslie,ki az...?-kérdeztem.Ám ekkor kattant az ajtózár és belépett rajta egy zacskó chipsel a kezében,Niall.
-Szia Cassie!-mondta vigyorogva,aztán meglátta Lesliet is.-Helló...-köszönt neki.
-Helló...-köszönt vissza neki Leslie és fülig vörösödött.Szembe néztem vele,ő pedig valamit mutogatott nekem,amit nem értettem.
-Nem tudsz kopogni amúgy?Nincs kezed?-rivalltam rá Niallra.
-Bocsi na.Csak azért jöttem,mert Harry beszélni akar veled.És dühös,nagyon dühös.
-Én nem akarok vele beszélni.-jelentettem ki.-Tudom jól,hogy a drága nővérkéjéről van szó...
-Csak beszéljétek meg...
-Micsodát?Hogy Gemma majdnem megölt?-kérdeztem nevetve.
-Cassie...
-Niall.Hagyj minket.
-Kérlek szépen!Nagyon ideges.Ashtont is keresi.
-Ashtont hagyja csak békén.És engem is.Nem akarom többé látni azt a családot...
-Cassie...
-Na idefigyelj!-állt fel Leslie idegesen.-Cassie megmondta,hogy hagyd békén,nem?Menj ki már a fenébe!
Niall csak ott állt és meglepődve nézett Lesliere.
-Rendben.-bólintott,majd kiment és bezárta az ajtót.
Leslie nekidőlt az ajtónak és sírásban tört ki.
-Leslie...-öleltem át.
-Ő az Cassie.Niall.Ő az exem...
Ekkor úgy éreztem,mintha valaki fejbe vert volna.Leslie és Niall?Na de mi történhetett velük?
Ekkor kiabálást hallottam lentről.
-Maradj itt.Muszáj lemennem.-mondtam Leslienek,majd szinte feltéptem az ajtót és úgy rohantam le a lépcsőn.
Lent a következő kép tárult elém: Harryt lefogja Liam és Louis,előttük nem messze Ashton áll és a többiek.
-No lámcsak!Megérkezett a hercegnő is.Beszállsz a harcba?-kérdezte gúnyosan Harry.
-Először is,nem vagyok hercegnő.Másodszor,beszélni jöttem az abnormális fejeddel.Ide jösz hisztizni a házunkba...gyerekes vagy.-még engem is megleptek a szavaim.
-Jogosan hisztizek.Tönkretettétek a nővéremet!
-A nővéredet aki miatt majdnem meghaltam?-kérdeztem ironikusan.-Aki ok nélkül féltékenykedett és aki rámászott Ashtonra csak úgy és rávette hogy jöjjenek össze ismét,mert a paparazzók elkapták őket?
-Te nagyon okos vagy Cassie!Sok időbe tellett kitalálni ezt a sok hazugságot?
-Harry...ez nem hazugság.-mondta Mikey.-Ha nem találjuk meg Cassiet,meghalt volna...
-Hát bárcsak halt volna meg!-kiabálta Harry.
-A rajongók imádott bálványa a halálomat kívánja.De kedves!-mondtam nevetve.
Ekkor Harry nekem akart rontani,de megint lefogták.
-Szerintem menjünk.-mondta Zayn.
-Mi van?Az ő pártját fogod?-kérdezte Harry.
-Mondtam én ilyet?-rivallt rá Zayn.-Harry,bevagy kattanva durván.
-Nem.Ti vagytok bekattanva mind.Ezt még megbosszulom!-kiabálta,majd kirántotta magát Liam és Louis szorításából és kirohant az ajtón.
-Bocsássatok meg.Meghülyült.-mondta Zayn,majd utána ment.
-Cassie.Tudom,hogy neked van igazad.-mondta Liam.-Hidd el,tudom milyen Gemma.
-Mind tudjuk milyen.-helyeselte Louis.
-Hé Cassie...Leslie még itt van?-kérdezte Niall.
-Igen.De addig a közelébe se mész ameddig ő nem akarja.-mondtam komolyan.-Szeretlek Niall,de ő még nem tudja mihez kezdjen.Adj neki még egy kis időt.
Niall bólintott,majd Liam és Louis társaságában kiment a házból.
Rögtön odaszaladtam Ashez és átöleltem.
-Jól megmondtad neki!-csókolt meg.

*
Azt hittem,a Harrys pszichopata beszélgetés után már rosszabb nem lesz a mai nap,de tévedtem.
Épp Calummal Guitar Hero-ztam,amikor Mikey lépett be a szobába,idegesen,telefonon beszélve.
-Mimi,légyszives...
-Nem!Elegem van már a folytonos féltékenykedésedből...
-Csak rossz előérzetem van!
-Neked mindig rossz előérzeted van!
-Mimi,szeretlek...
-Nem érdekel.Mikey,részemről ennyi.Végeztünk.
-Ne csináld ezt velem...Mimi...
-Mondom ennyi.Végeztünk!-tette le Mimi a telefont.
Mikey még egy párszor megpróbálta hívni,de semmi eredménye.
Ekkor fogta magát és odadobta a telefonját a falnak,majd...könnyezni kezdett és felment a szobájába.
-Calum...
-Hagyd.Ne most.
Bólintottam.
Vége.Mimi és Michael szakítottak.

5 megjegyzés :

  1. Hát ez elég durva.... Káprázatosan írsz....Alig bírom megformálni egy mondatot ami értelmes is és le írni. Gratulálok, nehezen tudták ezt elérni de ez... WOW!!! Minden elismerésem a tiéd!!!! Hamar hozd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Köszönöm szépen!^^ Ez most nagyon jól esett:) Ígérem,sietek!:)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Hali
    Ma reggel keztem el olvasni a blogod. Imádom, Faltam minden részt! Fantaztikus ahogy írsz! Gratulálok az egész bloghhoz! :)
    Tűkön ülve várom a kövi részt!
    UI.: Szeegény Mikey!! :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Köszönöm szépen.Annyira jól esik ezt hallani :) ^^ Hamarosan kész lesz az új rész.:)

      Törlés