Oldalak

2014. augusztus 3., vasárnap

Dance,Dance...

Ez a 4 srác kész idióta.De...megkedveltem őket így fél óra alatt.Leszögeztem magamban,hogy milyenek is ők:

  • Luke:Azaz Hemmo.A szőke(néha agyilag is) énekes,aki szerintem születése óta bolond,minden csajszi álma és a legszerethetőbb figura.
  • Calum:Azaz Cal.A barna basszusgitáros srác,aki,ha nem ő szivat éppen mást,a többiek szivatják őt.De baromira nem érdekli ha kiviccelik és ez tetszik benne.
  • Ashton:Azaz Ash.A másik barna,de ő a dobos,aki egy rendkívűl aranyos srác,egy gyönyörű mosollyal.De ez ne tévesszen meg senkit:épp olyan "agykárosodott" mint a másik három.
  • Michael:Azaz Mike,Mikey vagy Rainbow Dash.A multicolor hajú gitáros.A kedvencem.Nagyon jó humora van és nem lehet sehogy sem megszivatni.Csak azzal,ha azt mondod neki hogy Gordon.Ki nem állhatja ezt a nevet.


Anyuék partija elég jól alakult.Szereztem magamnak két barátnőt:
Az egyik Delly Underwood.A híres Underwood Music Productions cég vezetőjének a lánya.Bár eléggé "sötét" személyiségnek tűnt elsőre,miután beszélgettem vele,kiderült,hogy teljesen félreismerhető első látásra.
A másik csaj Leslie White.Ő is egy bankár lánya,akárcsak én.Őt is félreismertem,mivel nagyon hasonlóan nézett ki a stílusa Melissáéhoz.Ő sem rajong a 1D-ért és imádja a Black Veil Bridesot.Hehe...:))
Az este alatt több dolog is történt.Először is:Niall Horan felkért táncolni.Engem.Niall Horan.
Oké,tudom hogy azt mondtam hogy nem szeretem a One Directiont,de Niallt eléggé megkedveltem,főleg miután elbeszélgettem vele.Szegény Melissa csak úgy nézett hogy hogy tudok ilyen önfeledten beszélgetni Niallel.Megtudtam,hogy klausztrofóbiás,akárcsak én.Ez egyszerűen egy szörnyű "betegség",ezért hagyom általában nyitva éjszaka az ajtót.Aranyos a srác mindenesetre.
A másik dolog:Nem csak Niallel táncoltam.
Az aki még felkért,Ashton Irwin volt.:)
-Egy táncra?-kérdezte vigyorogva.
-Nincs rajtad cipő!-nevettem.
-Na és?
-Oké!-egyeztem bele,majd én is leszedtem a cipőmet.-Legalább passzoljunk.
A szám ami bejött: Fall Out Boy-Dance,Dance
-Imádom ezt a számot!-mosolyogtam.
-Én is,de erre nem tudunk úgy táncolni ahogyan szerettem volna.Viszont...ha már hívtalak,hívtalak.-mondta,majd elkezdtünk táncolni mint az őrült tinik.
Megmondom őszíntén,nagyon élveztem Ash őrült táncmozdulatait,az ember ki se nézné belőle hogy ilyenekre képes.Aztán csatlakozott hozzánk a másik 3 idióta,illetve a 2 barátnőm,valamint Melissa,a 1D-s srácok és a BTR is,és egy fergeteges partihangulatot csináltunk.Anyuék szerencsére csak nevettek rajtunk és beszélgettek tovább.
A szám végén mindenki nevetve ült le a földre.Szétugráltuk a vadiúj padlót,de a fenét sem érdekelte.Egész jó kis társaság voltunk.
Már "hajnali" 2 óra volt és a vendégek még mindig nem szándékoztak elmenni.
Felmentem a szobámba,hogy cseréljek ruhát.Amikor kész lettem,meghallottam az egyik kedvenc számomat:R5-One Last Dance
Ekkor kopogtattak,majd Ash lépett be a szobámba.
-Szia.-mosolygott.
-Szia.
-Ez a te szobád?
-Igen.
-Nagyon szép.
-Köszönöm.
-Woo,Green Day lemez?És Coldplay?
-Igen...
-...Nirvana?-fejezte be.
-Igen.-mosolyogtam.
-Mit szólsz,bepótoljuk a táncot,így cipő nélkül?
-Miért?Mert ugyanazokat a bandákat szeretjük?
-Hát,ez is egy ok.
Elkezdtem nevetni,majd bólitottam egyet.
Zavartan rámosolyogtam,mire ő vissza rám.Eszméletlenül szép mosolya volt és tök aranyos volt.Kezeimet a nyaka köré fontam,mire ő lassan a derekamra helyezte a kezét.Végig a szemembe nézet és nem tudtam ennek nem örülni.
A szám véget ért,így elengedett.
-Köszönöm a táncot.-mosolygott,majd egy puszit nyomott a kezemre.
-Óh,a gentlemen...-nevettem.
-Figyelj,azt hiszem nekem lassan mennem kéne,mivel mindjárt 3 óra van és reggel 9-kor élőben leszünk a Music radióban.Eredetileg úgy terveztük a srácokkal,hogy max fél 11-ig ülünk,de túl jó volt a hangulat.-mondta Ash.
-Ennek örülök.És menjetek nyugodtan,kikísérlek.-mondtam,majd lekísértem a hallba.
Egy öleléssel búcsuztam el a srácoktól.
-Hé,nem akarsz kijönni holnap a Summer Festre?Mi is ott leszünk,hátha összefutunk!-mondta Mike.
-Hát,nem is tudom...
-Kérleeek...-nézett rám Luke kiskutya szemekkel.
-Oké,ott leszünk Melissával!-mondtam mosolyogva.
-Ezaz!-nevettet Mike.-Jó éjt!-adott egy puszit,majd elmentek.
Wow.Mozgalmas egy nap volt.
Végül minden vendég távozott.
Melissával segítettünk Morgannek összeszedni a házat.Tányérok voltak minenhol,a poharakról nem is beszélve.Közben azon agyaltam,hogy hogyan kedveltem meg mindenkit ilyen hamar?Általában visszahúzodó típus vagyok,de most ez nem volt így.Úgy néz ki,szerepet cseréltem Melissával.Vagy lehet hogy hírességekkel jobban kijövök mind másokkal.Lehet.
Az agyam automatikusan átkapcsolt alvás módra.Fáradt voltam,de nagyon.Mielőtt viszont aludni tértem,készítettem magamnak egy playlistet a 5 Second of Summer összes számával.Ha már ilyen  jól kijövünk akkor illik tudni a dalaikat.:)

2 megjegyzés :

  1. Szia!
    Most kezdtem bele a blogod olvasásába (már be is fejeztem,és várom az új részt).Nagyooon tetszik! *-* Szuperül írsz,egész humoros meg laza,a srácok is tök aranyosak.Siess a kövi résszel! :)
    U.I.: Én is imádom a Black Veil Brides-ot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!^^ Hamarosan fent lesz a következő rész is! :) Örülök hogy tetszik :)

      Törlés