Oldalak

2014. augusztus 15., péntek

The Argument...

Már két hónap telt el amióta a 5 Seconds of Summer és a One Direction túrnézni indult.Ameddig még Sidneyben tartozkódtak,elég sok időt töltöttek nálunk vagy mi náluk.Olyan hamar összeszoktunk hogy most rendesen hiányoznak és már alig várom hogy vége legyen annak a turnénak.Persze,minket is meghívtak,de a szüleim hallani sem akartak róla.Inkább rohadjak meg itthon az unalomtól.
A laptopom hirtelen megszólalt.Új email-em jött.Na vajon kiktől?

Helló,helló!Hogy vagy Cherry?:D
Épp New Yorkban vagyunk és mindjárt kezdődik a koncertünk.
Még Kalifornia és Los Angeles maradt ezen kívül és megyünk haza!Remélem még élsz!Amúgy Ashton alig várja hogy lásson,de ezt nem tőlem tudod,oké?:))
Ja igen és csináltunk neked egy selfiet:
Szia és légy ügyes!  
                                       -Calum
U.I.:Louis üzeni hogy majd beszélni szeretne Melissával négyszemközt.Úúú,csak szerintem lesz itt valami?:D

Az email elolvasása után nevetni kezdtem.Vééégre,még 3 nap és itthon lesznek!Gyorsan vissza is írtam:

Helló Calum!
Jól vagyok és még élek,ahogy látom ti is!:D
Hiányoztok már és alig várom hogy hazaérjetek.Én is várom hogy lássam Ashtont,de nem tőlem tudod.:))Gyönyörű a selfietek,én is küldök egyet oké?:
Sok sikert a koncerthez,üdvözlöm a One Direction srácokat is!:*
                                                            -Cassie
U.I.:Átadom,amúgy meg szerintem is lesz itt valami. :D

-Melissa!!!Üzeni Louis hogy mikor hazajönnek majd beszélni szeretne veled négyszemközt!-kiabáltam át a házon.
-Ez most komoly?-hallottam meg a hangját.
-Halálkomoly!Tuti feleségül akar kérni!-kiabáltam tovább.
-Tuti!-felelte ugyancsak kiabálva Melissa.
3 nap.3 rohadt nap és itt lesznek.

Másnap délután...
Megszólalt a hülye Skype-zene.Ha Liliann néni az,akkor nem válaszolok.Amúgy is csak anyát keresné,akinek amúgy is van saját laptopja meg Skype fiókja,de nem mert miért ne nyaggassuk Cassiet.Az a nő ki nem állhat engem,de én sem őt.Tavaly karácsonykor Melissanak két Louis Vuitton táskát hozott,plussz két Prada cipőt.És hogy én mit kaptam?Egy két dolláros napszemüveget,ami amugy le volt kopva és egy fekete szakadt csőfarmert,amit ő vágott ki kisollóval.Azt a kifogást találta,hogy rockertróger gyereknek nem tudja mit hozzon.Akkor röhögtem először szembe és a Görögországban töltött vakácionkon amelyen ő is ott volt,felvettem a gatyát és a szemüveget és mindenkinek eldicsekedtem,hogy Liliann saját kezüleg vágta ki nekem és hogy annyira kedves volt hogy a dédanyjától örökölt napszemüvegét is nekemajándékozta.Azóta mégjobban utál.
Amikor ránéztem a monitorra,elmosolyodtam,mert nem Liliann néni volt.A kijelzőn a Penguin_Hemmings név virított.Rögtön fel is vettem.
-Hemmo!-kibáltam,miután Luke fejét véltem felfedezni.
-Cherry!Hogy vaaagy?-kérdezte.
-Nagyon jól,na és ti,izgultok a mai koncert miatt?
-Igen.Én legalábbis izgulok,de azon kívül jól vagyok.
-Cherry!-jelent meg Michael és beült Luke ölébe.
-Szia Mikey,hogy van Mimi?
-Nagyon jól,alig várja hogy megismerjen!
-Kivel beszéltek?-jelent meg Ash és kérdőn nézett a srácokra.
-Köszi Ash hogy pont benne van a feneked a kamerában,legalább stírölhetem!-kibáltam be nevetve.
-Cassie!-nézett meglepődve.Ő az egyetlen aki a rendes nevemen szólít.-Örülök hogy tetszett a kilátás!-vigyorodott el.
-Merre van Calum?-kérdeztem.
-Itt vagyok!-dugta be a fejét a kamerába.-Melissa?
-Elment a barátnőjével,Camillával shoppingolni.
-Hé!Hiányoztok,ugye tudjátok?-kérdezte Ash.
-Persze,ti is nekem!
-Kivel beszélsz?-rontott be a szobámba az öcsém,Jace.
-Jace!-rivalltam rá.
-Helló Jace!-köszöntek neki a fiúk.
-Nahát!A herceg,az iszákos,a rocker és a pasid!Sziasztok!-köszönt nekik.
-Várj!Ki az iszákos?
-Hát Calum.Nem hagyott neken Colát!
Erre nevetni kezdtem.
-És ki Cassie pasija?-érdeklődött Luke.
-Viccelsz velem,herceg?Nem egyértelmű hogy Ashton az?-erre a kijelentésre kivörösödtem rendesen.Nehogymár a kisöcsém kombináljon.
-Miért lenne egyértelmű?-kérdeztem meg végül.
-Hát mert láttam hogy táncoltatok,mindig melléd ül amikor itt van és szépen mosolyogsz rá!-jelentette ki a drága kisöcsém.
-Na akkor én vagyok a rocker!-vigyorodott el Mikey,ezzel szerencsére elterelve a témát.Jace rendesen elgondolkodtatott Ashtonról.
...

Ma.Ma érkeznek haza.Annyira izgatott vagyok,hogy az már szörnyű.Nem gondoltam volna,hogy ennyire megszeretem őket.Melissa még izgatottabb,főleg hogy Louis beszéni akar vele.De vajon miről?Úgyis elmondja majd.
-Cassie,beszédem van veled!-rontott be anya idegesen a szobámba.
-Mi történt?-kérdeztem az arcát fürkészve.
-Sok minden.Először is:Nem jársz be Miller úr külön tanóráira már 2 hónapja,ráadásul a jegyeid is nála csökkentek.Másodszor:Nem válaszolsz Liliannak Skypeon és ez roppant megalázó számára.Harmadszor:Ideje lenne végre munkát találnod,elegem van az álomvilágodból,hogy te nagy művész leszel!-hajtogatott át a rajzaimon.
-Anya ez mégis...-de közbevágott.
-Még nem fejeztem be!Tegnap beugrott Jhonson úr,a szomszéd és közölte,hogy nem köszönsz neki,számba se veszed.Jaj igen és ami a legfontosabb baj:Mi a frászért törted szét apád kocsiját??
-Micsoda?Azt nem is..
-Ne feleselj!Ennyi kész,elegem van.Mióta nem igazán szólunk meg figyelünk rád,rendesen elkanászosodtál kisasszony!
-Anya,miért nem hiszel nekem?Először is Miller úr...
-Nem érdekelnek a kifogásaid!Ezentúl minden kedden és csütörtökön elmész Miller úrhoz,szobafogságot kapsz 3 hétig...és elvagy tiltva a 5 Seconds of Summertől!-amikor ezeket kiejtette a száján,elképedtem.
-Nem kezelhetsz úgy,mint egy gyereket!És végig kéne hallgatnod mielőtt ítél...-és ekkor egy hatalmas pofont kaptam.Nem értettem miért,hiszen nem követtem el létfontosságú rossz dolgokat.Nem értettem miért kaptam,de pokolian fájt,és pont anyától.
A szemeibe bámultam,ami egy csepp megbánást nem mutatott.
-Többet nem akarok veletek élni.Elköltözöm.-szaladt ki a számon.
-Igen?Rendben!Azt megnézem,hogy boldogulsz majd el!-jelentette ki anya,majd egyszerűen kisétált az ajtón.
A könnyeim patakokban kezdtek el folyni,de nem tétováztam:2 bőröndbe bevágtam a szükséges cuccaimat,amilyen hamar csak lehetett.Melissa rohant be a szobámba.Odajött és átölelt.Ez nagyon jól esett tőle.
-Hová mész?-kérdezte suttogva.
-Bárhova,csak el ebből a kócerájból...sajnálom Mel.-mondtam,majd bőröndjeimmel kisétáltam a házból.
Még mindig sírtam,de mivel kint zuhogott,ezért ezt nem lehetett megállapítani.
Eldöntöttem hova megyek.Fél óra múlva elértem a kívánt célt,majd félve csengettem be.
-Cass...mi történt?-nézett rám aggódva Ash.
-I...ide...költözhetek?-kérdeztem kisírt szemekkel,amiért rettenetesen szégyelltem magam.
Ash szótlanú átölelt,majd csak annyit mondott:Hát persze...




2 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Köszönöm,a következő rész valószíüleg csak jövő héten lesz meg,mivel el vagyok utazva,de sietni fogok! :)

      Törlés