Oldalak

2014. szeptember 1., hétfő

Amanda "Mimi" Lancaster...

Habár csak úgy beköltöztem szemtelenül a lakásukba,mindenki szivesen lát.Luke a nap minden egyes percében ölelget mintha valami szeretethiányos kiskölyök lennék.El sem hiszem hogy ide költözhettem.Picit rosszul is érzem magam amiatt hogy alig jöttek haza és én már a nyakukon lógok,de mivel százszor elmondták már hogy nincs semmi gond és még örülnek is nekem,ezért elfogadom valahogy.
Egész nap egy melegítőben ültem és csak merengtem magam elé és azon gondolkodtam,hogy anyám miért viselkedett így velem.Eddig soha sem emelt kezet egyikünkre sem,most mégis megtette.
-Hé,jól vagy?-simogatta meg a hátamat Mikey.
-Persze.-mosolyogtam rá.
-Ezt neked hoztam!-adott át egy bögre kávét.
-Köszi szépen.
-Tudod...nekem is rengeteg vitám volt a szüleimmel,különösen a hajam miatt.Mindigis megakartam festeni,ők viszont sosem engedték.De mostmár nincs beleszólásuk és amúgy is megbeszéltük a dolgokat.Majd minden megoldódik,hidd el!-vígasztalt.
-Ha te mondod...
-Én vagyok Michael Clifford és nem hazudok!-állt fel hősies pózban a kanapéra.
-Khm...Michael Gordon Clifford!-javítottam ki,megnyomva a "Gordon"-t,mire egy párna landolt az arcomba.
-Nem vicces!-mondta nevetve,mire visszadobtam a párnát.
-Párnacsata van és engem nem hívtatok?-botránkozott meg Calum a lépcsőn lejövet.
-Nem,téged kiközösítünk!-mondta Mikey,mire Calum tette magát hogy sír.
Mondanom sem kell hogy óriási párnacsatát rendeztünk,főleg amikor megérkezett Luke és Ashton is.
Egyszer csak nyitodott az ajtó és egy lány lépett be rajta.
-Mi a fene történt itt?-kérdezte meglepetten.
-Csak párnacsata,beszállsz?-kérdezte Luke,de szegény lány még csak válaszolni sem tudott,mivel Calum nekidobott egy párnát.
-Srácok,álljatok le!-szóltam rájuk.
-Esküszöm olyan gyerekesek vagytok.-mondta a lány.-Mellesleg látom van itt még valaki,de ne is fáradjatok bemutatni nekem.Szia,Amanda Lancaster vagyok,de szólíts Miminek!-fordult felém.
-Cassandra Fallaway,Cassie!-mutatkoztam be én is neki,majd kezet fogtunk.
Egyáltalán nem olyan volt ahogy elképzeltem.Tipikus rockercsajnak hittem,fekete hajjal meg stb.Helyette egy mosolygós,barnás-vöröses hajú lány állt velem szemben.
-Örülök hogy végre megismerhetlek!-mondtam neki.
-Én is,már sokat hallottam rólad!-mondta,majd mindketten Michaelre néztünk.
-Ashton mesélt rólad!-védekezett.
-De te is!-mondta Mimi.
-Jó jó!-ölelte át Mikey majd nyomott egy puszit az arcára,tök aranyosak voltak.
Eldöntöttük,hogy filmet nézünk.Az Éhezők Viadalára esett a választás,még örültem is neki,mivel ez az egyik kedvenc filmem.Pizzát is rendeltünk,mivel Luke nagyon éhes volt.Én alig tudtam megenni a sajátomat,ezért Ashtonnal osztottam meg.Kár hogy Niall nem volt itt,tutira nem maradt volna 1 szelet se.
A film végén vállaltam a mosogatást,amiben Mimi segített nekem.
-Mimi?Megkérdezhetem hogy hogyan ismerkedtél meg Michaelal?
-Persze.-mondta.-Egy fél éve történt.Bulizni voltam a barátaimmal és épp hazafele tartottam.Egyedül mentem,mivel én más irányban laktam.Persze éjszaka volt és sötét,ráadásul nem a legmegbízhatobb környéken lakom:tele van sikátorokkal,meg az utcán menőző bandákkal.Arra emlékszem,hogy valaki követett.Megpróbáltam elszaladni de utolért és behúzott az egyik sikátorba.Sikítottam meg kapálóztam,aztán befogta a számat és valami drogot adott be nekem.Mielőtt a drog elérte volna a hatását,láttam hogy valaki leütötte a csávót,aztán már csak arra emlékszem hogy egy korházi ágyon ébredtem fel.A családom volt mellettem és közölték velem,hogy egy fiú mentett meg és hogy egész éjszaka itt ült velem a korházban,annyira aggódott értem.Igen,Mikey volt az.Ahogy kiengedtek a korházból,egyre többször találkoztunk és nagyon jól kijöttem vele.Aztán egyszer elhívott randizni.A vidámparkba mentünk.-nézett visszaemlékezően Mimi és elmosolyodott.
-Már akkor belém estél!-szólalt meg Mikey és majdnem szívrohamot hozott ránk.Mióta állt az ajtóban?-És én is beléd,mondjuk én már a korházban.
-És hozotál nekem egy hatalmas csokor rózsát!-nevetett Mimi.-Mégis ki ne esett volna beléd rögtön?Ahogy álltál ott azzal az elragadóan aranyos lila hajaddal és a vörös rózsákkal,a Misfitses pólódban...
-Te meg a Misfitses táskáddal jöttél,kész véletlen volt,de akkor már tudtam hogy te csakis az enyém leszel és senki másé!-jelentette ki Michael,majd megcsókolta a barátnőjét.Annyira irigyeltem őket,annyira cukik voltak hogy majdnem belehaltam.:))
-Nagyon aranyosak vagytok együtt.-mondtam nekik.
-Köszönjük.-mondta Mikey.-Megyek lezuhanyzom.Ugye itt alszol ma?-kérdezte Mimit.
-Ha jó fiú leszel akkor igen.-mondta Mimi.Mikey megpuszilta.
-Az leszek.-mondta,majd eltünt a konyhából.
-És mondd csak...-beszélgettünk tovább Mimivel.-...neked melyik fafej jön be?"Kocka Calum?" vagy "Vigyorgó Luke?" Óh nem nem...tudom én ki az:"Szívdöglesztő Ashton!"-nevetett.-Eltaláltam,ugye?
Rendesen kivörösödtem.
-Hát,talán...-válaszoltam.
-Talán?Ne hazudj!Láttam hogy hogyan néztél rá!-mondta.
-Hogyan néztem?
-Mint aki totál bele van zúgva.És még szerencséd is van vele:facér,jól néz ki,ráadásul nagyon kedves és jófej srác,meg hülyülni is lehet vele...
-Azt vettem észre.Arról viszont nem beszélnék hogy bele vagyok zúgva...vagyis igazából nem tudom mit is érzek vele kapcsolatban.
-Majd kialakul.Még pár nap,vagy még annyi sem.
Már Mimi is kezdi...nem tudom,tényleg nem tudom mit érzek Ashel kapcsolatban.
-Amúgy meg,szerintem találtok!-kiabálta vissza kacsintva az ajtóból Mimi,majd ő is eltünt.



Helló!Bocsánat a késésért,de el voltam utazva 9 napig és nem nagyon volt rá lehetőség hogy írjak.Ez eléggé rövid rész lett,legalábbis szerintem,de a következőt megpróbálom majd hosszabra írni.Remélem tetszett ez a fejezet! :) 
                                                      ~Just a Divergent Tribute girl


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése