Oldalak

2014. szeptember 6., szombat

Luke knows it...



Reggel hangokra ébredtem fel.
-Calum fejezd be!-ez Mimié volt.
-Dehát annyira aranyosak!-mondta Calum.
-Mi a fenét csináltok?-keltem volna fel,mikor megláttam hogy Cal épp képeket készít rólunk,így visszafeküdtem Ash mellé és próbáltam elrejteni az arcomat.Nem hiszem el hogy egy ilyen...romantikus pillanatot képesek elrontani.

-Mit csináltok?-mondta ásítva és a szemét dörzsölve Ashton.
Calum nevetve kiszaladt,Mimi utána.
-Mit csináltak?
-Fényképeztek minket...
-Jellemző.-csóválta meg a fejét.-Tudtál aludni,ugye?
-Hála neked,igen.Viszont nem voltak a legszebb álmaim...-de amikor felébredtem miattuk,te itt voltál mellettem és még mindig ugyanúgy öleltél,ettől megnyugodtam(ezt viszont már nem tettem hozzá).
-Gondoltam,hogy nem lesznek jók...de örülök hogy azért aludtál.Egész kényelmes az ágyad.
-Tudom.-mosolyogtam.
-Megyek,megszerzem a fotókat,még mielőtt meggondolatlanul kiposztolná twitterre.-és azzal el is rohant,én pedig elkezdtem készülődni.Lezuhanyoztam és felöltöztem,majd lementem a konyhába reggelizni.Alighogy a székre ültem,máris 3 szempár szegeződött rám(Ashton még mindig próbálta elvenni Calumtól a telefont).
-Mi az?-kérdeztem,miközben előkerestem a Nutellát a szekrényből.
-Mit csináltatok az éjszaka?-villantott rám egy vigyort...egy perverz vigyort Luke.
-Semmit.Aludtunk.
-Ketten.Egy.Ágyban.Ne add be nekem a dumát hogy aludtatok!-fűzte tovább az agyamat.
-Dehát ez az igazság.-mondtam,miközben elővettem a kenyeret is.
-Akkor miért jöttetek el olyan hamar az este?-kérdezte Michael.
Megállt a kezemben a kés és eszembe jutott minden a tegnapról.Ha Ashton nem lett volna ott,ki tudja mit tesz velem az a srác:megerőszakol vagy elrabol vagy talán rosszabb...
-Azért,mert Cassiet megtámadták!-jött be Ash,immár megszerezve a telefont és megmentett a válaszolástól.
-Uram Atyám,mégis ki támadott meg?-kérdezte szőrnyülködve Mimi.
-Egy idióta srác.Beakarta tuszkolni egy kocsiba.
-Ashton mentett meg.-tettem hozzá.
-Hála az égnek!De ugye jól vagy?
-Persze.Semmi bajom.
-Mostmár lenyugodtatok hogy tudjátok az egész sztorit?-kérdezte Ash.
Senki sem szólt semmit.
-Ez a kép tényleg aranyos!-mutatta meg az egyiket.
-Nem is rossz.-adtam igazat.
-Várj,átküldöm a telefonomra.Nálam nagyobb biztonságban lesz mint Cal telefonjában!
-Nem posztoltam volna ki...csak majd holnap!-mondta Calum nevetve.

A fiúk elmentek délután interjút adni,én pedig otthon maradtam Mimivel,kitakarítani Calum szobáját.Azt hittem Luke szobájánál rosszabb már nincs...tévedtem.Vajon az anyukájának tetszene,ha látná mi van itt?Nem részletezem.2 és fél óra alatt kitakarítottunk valahogy.Lassan fizethetnének is nekünk,ha már ennyit takarítunk...
Fáradtan ültünk le a kanapéra és bekapcsoltuk a tévét.Semmilyen normális adást nem találtunk,így maradtunk az "Adventure Time"-nál.Közben eleredt az eső is.A cseppek csak úgy kopogtatták az ablakot,néha egy-egy dörgés is belénk verte a frászt.Éppenhogy elfogyasztottuk az utolsó chipses zacskót,egy autó parkolását hallottuk meg az utcáról,majd pár perc múlva a fiúk rohantak be:csurom vizesen.Jól megáztak.
-Milyen volt az interjú?-kérdezte Mimi.
-Elviselhető.-válaszolt Mikey,majd megcsókolta a barátnőjét.
Pár perc múlva Calum szaladt le az emeletről,kétségbeesve.
-Nem találom a szobámat!-jelentette ki,mire mind nevetni kezdtünk.

Este skypeoltunk egyet a One Direction srácokkal.Azt mondták hamarosan meglátogatnak minket(Niall hozzátette hogy hoz egy csomó kaját,de azért bizonyosodjunk meg róla,hogy itt is lesz elég).
Közben egy váratlan telefonhívást kaptam.A kijelzőn a BTR-es Logan Henderson neve virított.Kimentem a szobából,fel a lépcsőn ahol leültem az emeletre a folyosóra.
-Igen?-vettem fel.
-Szia Cassie,itt Logan.
-Szia.Tudom.
-Hogy vagy?
-Jól és te?
-Én is.Figyelj,arra gondoltam,hogy esetleg nem találkozhatnánk valamikor?
-Öhm...nem tudom Logan...igazából én...
-Kérlek Cassie.Az az igazság hogy nagyon tetszesz nekem.
-Én értem Logan és nem akarlak megbántani,de...
Ekkor valaki kikapta a telefont a kezemből.
-Cassienek nincs ideje veled találkozni.Nem tetszel neki,úgyhogy hagy békén,szia.-igen,Luke beleszólt.
-Ez most mi volt?-kérdeztem.
-Édes,drága Cassandra.Azt hiszed nem tudom hogy ki tetszik neked valójában?Valld be,hogy nem Logan-cica az!
-Ebben igazad van.Nem ő az.
-Hanem Ashton.
-Mi van?
-Könyörgöm,csak rád kell nézni.Teljesen kivörösödtél!
-Jézusom!-fogtam meg az arcomat.
-Szóval eltaláltam?
-Nézd Luke...ennél itt...jóval többről van szó...azt hiszem.
-Nemár.Beleestél?Mármint szerelmes vagy Ashbe?
-Shhht!-csitítottam le.
-Bocs.Szóval szerelmes vagy Ashbe?-suttogta.

-Igen.-válaszoltam lehajtott fejjel.
-Király,tökre összeilletek!
-Komolyan?-kaptam fel a tekintetemet.
-De még mennyire!-vigyorgott.
-Luke,ígérd meg,hogy nem mondod el neki!
-Micsodát,hogy szereted?-kiabálta el magát.
-Luke,kérlek.
-Hmm,nem is tudom...
-Csak ígérd meeeg...-könyörögtem.
-Hah,mit megnem teszek érted.-forgatta a szemeit.Vigyorogva öleltem át.

2 megjegyzés :

  1. Szia!
    Jajj ezek a srácok de kis huncutok :DD Amúgy meg..lennék Mimi helyében. <3
    Hozd gyorsan a kövit ! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát én is a Cassiében,habár még nem lehet tudni az egész sztoriját és lesz egy-két nem igazán vidám rész...na de nem spoilerezek :P
      Sietek a kövivel!:)

      Törlés