Oldalak

2014. szeptember 3., szerda

Hand in hand...



-Cassie!-ugrott be másnap reggel az ajtón a nyakamba Melissa.-Hiányoztál hugi!
-Te is,nagyon!-öleltem át.-Gyere beljebb.
-Melissa!-kiáltották a fiúk boldogan amikor meglátták a nővéremet,majd mindenki rendre megölelte,még Mimi is.
-Jace,Morgan?Hogy vannak?-érdeklődtem.
-Elkeseredetten,de jól.Ezt Morgan küldi!-adott át egy csomagot Mel,amit egyből feltéptem.
-Fluffy!-öleltem át kedvenc plüss zsiráfomat.
-Az egy zsiráf!-ordíotta Ash,majd egy másodperc alatt mellettem termett és kitépte Fluffyt a kezemből.Előszőr jól megbámulta,méregette,aztán pedig szorosan magához ölelte.-Többé vissza nem kapod!-jelentette ki.
-Fluffy az enyém!Vegyél magadnak sajátot!-rivalltam rá.
-De nézd,engem jobban szeret,ugye Fluffy?-kérdezte a plüss állatot,majd az ujjaival elkezdte az állat fejét ingatni.-Látod?-nevetett és engem is nevetésre késztetetett.
-Nem lehet a tiéd.Fluffyt nem adom!-jelentettem ki,majd kiszedtem a kezéből,mire szomorúan nézett rám.
-És?Mi van veled és Louisal?-érdeklődött Luke.
Mel fülig kivörösödött.
-Hát..öhm,összejöttünk!-jelentette ki,mire mindenk éljenzésben tört ki,én pedig a nyakába ugrottam.
-Pacsit Cassie,mi tudtuk!-mondta Calum,majd lepacsizott velem.
-Wii,lesz egy híres sógorom!-örvendeztem.
-Na azért ne haladjunk olyan előre!-nevetett Melissa.
Később amikor kikísértem Melt a házból,elkezdtünk anyáról beszélni.
-Szörnyű bűntudata van...azt mondta hogy nem is tudna a szemedbe nézni.-közölte.
-Ne is akarjon.Egy ideig nem akarom látni!
-Megértelek.Majd ha jónak látjátok,megbeszélitek a dolgokat.Majd még jövök,szia!-köszönt el.Miközben távolodó alakját néztem,elfogott a honvágy.Hiányzott a családom,de erős leszek,nem fogok könnyen megbocsátani anyámnak a hamis vádai miatt,bármennyire hiányzik.
-Jól vagy?-fogta meg valaki a vállam,és a hangjából ítélve Ash volt az.
-Persze.Minden rendben.

A nap hátralevő részében videójátékoztam Mikeyval és Mimivel.Persze egyszer sem győztem le a "mesterek mesterét",de azért egész jól szórakoztam.Segítettem Lukenak kitakarítani a szobáját,ami egy kész katasztrófa volt,nem beszélve a 2 hónapos pizzaszeletekről az ágy alól,amit meg is akart enni...brrr,persze lebeszéltem róla,még a végén meghal nekem amit nem szeretnék.
-Köszönöm a segítséget!-nyomott egy puszit az arcomra.
-Nagyon szivesen.
-Srácok,ma bulizunk,mert kitakarítottuk a szobámat!-kiabálta Luke.
-Nem hiszem!-hallatszódott Ash hangja,majd az hogy felrohan a lépcsőn.-Ez igen!Még sose volt ennyire tiszta a szobád Luke!-állt meg az ajtóban.
-Ez Cassie érdeme!-mondta Luke.-Na akkor menjünk bulizni!Gyere Cassie!
-Hóóó,állj le Hemmo.Nekem még át kell öltöznöm.És ami azt illeti,neked sem ártana egy zuhany!
-Pfuuu,igazad van!-szagolta meg a pólóját.

Fél óra alatt elkészültem.Épp a sminkemet igazítottam meg,amikor kopogást hallottam.
-Szabad!-mondtam,majd Ashton lépett be a szobámba.-Szia Ash!
Ashton csak állt az ajtóban és engem bámúlt.
-Gyönyörű vagy!-szólalt meg végül,amire picit kivörösödtem.
-Köszönöm.
Egy egyszerű fekete ruha volt rajtam,barna övvel,egy fekete lapos talpú cipővel kombinálva,plussz egy nyaklánc és néhány karkötő.Ja és a hajamat is befújtam alól,pink színűre.
-Várj,adok neked valamit!-mondta,majd kiszaladt a szobából és egy fekete kalappal tért vissza,amit a fejemre rakott.-Tökéletes.
-Ó,így tényleg jobb.-ismertem el.
Indulás előtt még készítettem egy selfiet,amit posztoltam is twitterre,ezzel a szöveggel: "Aranyos kalap.Igazam van #Ashton5SOS?:))".



Most szerencsére nem kellett taxit vennünk,befértünk az egészen a kocsiba,mivel Mimi,Mikey ölében ült.
Megérkeztünk egy clubba,aminek a nevére már nem is emlékszem,annyit tudok hogy hamar bejutottunk,hála a srácoknak.
Calum rendelt mindenkinek egy pohár Jack Daniel's-t,kivéve Ashnek aki eleve nem iszik,ja és persze nekem,mivel arra hivatkozott,hogy még nem töltöttem be a 18-at...Kösz Cal,nem mintha olyan létfontosságú lett volna hogy igyak...
Ash és én végül a Coca Colánál maradtunk és így történt az is hogy az este folyamán csak mi maradtunk egyedül józanok.
A bárpultnál ültünk és beszélgettünk(leginkább a zenéről),amikor Ash hirtelen a táncparkett fele kezdett húzni.
-Bulizni jöttünk,nem ücsörögni!-jelentette ki,mire elnevettem magam,ezzel adva igazat neki.Egész éjszaka buliztunk...volna,ha valami nem jön közbe.
Ashton elfáradt,ezért elment leülni,én pedig még maradtam és táncoltam.Láttam ahogyan egy srác nagyban bámul,de nem törődtem vele,csak buliztam tovább.Egy idő után odajött hozzám.Bemutatkozott:a neve Alvin volt.Kedves fiúnak tűn és elég jól elbeszélgettünk,ezért egy cseppet sem tartottam furcsának,amikor azt mondta hogy menjünk ki egy kicsit és beszélgessünk ott.Gondolkodás nélkül vele mentem.Amikor kiértünk,a számra helyezte a kezét.Próbáltam kiabálni,de a keze miatt nem tudtam,csak tompa hangok hallatszottak.Beakart tuszkolni egy kocsiba.Minden erőmmel ellenkeztem,de tudtam,hogy már nem bírom tovább sokáig.Megfog történni.Ugyanaz fog történni velem is,mint ami majdnem megtörtént Mimivel...csak engem nincs ki megmentsen.Épp feladtam volna a küzdelmet,amikor kivágódott a club ajtaja és Ashton szaladt felénk.Teljes erejéből megütötte a srácot,aki az ütéstől a földre vágódott.Én sírni kezdtem.

Ashton szorosan magához ölelt,majd a sráchoz fordúlt:
-Most pedig kotródj vagy hívom a rendőrséget!És a jövőben meg ne próbálkozz ilyesmivel...ne feledd:megjegyeztem az arcodat!
A srác vérző orral ült be a kocsiba és sietősen elhajtott.
-Hogyan...Honnan tudtad hogy itt vagyok?-kérdeztem Asht,aki időközben a könnyeimet törölgette.
-Nem tévesztettelek szem elől egy pillanatra sem!A srác már nagyon régóta méregetett és látszott hogy valamire készül.
-Köszönöm.-szipogtam még mindig.
-Nyugi.Itt vagyok!-mondta.
-Haza szeretnék menni...
-Haza is megyünk.Várj,írok egy smst...Miminek.Benne bízok,hogy nem rúgott be.Egy gyors sms után,gyalog indultunk hazafelé.Picit hűvös este volt,az utcák eléggé csendesek voltak.Nem szóltunk egymáshoz egy szót sem.Hirtelen arra eszméltem fel hogy Ash a kezem után nyúl.

Csak mosolyogtam magam elé.Kéz a kézben mentünk tovább,ameddig haza nem értünk.
Otthon egyenesen a fürdőszobába mentem,leszedtem az elkenődött sminkemet és átvettem a pizsamámat.Amikor kiléptem,Ashton ült az ágyamon.
-Hát te?-kérdeztem.
-Csak azon gondolkodtam hogy talán jobb lenne ha ma veled aludnék így a történtek után...
-Ash...ez tényleg jó lenne,de nem kell miattam aggódnod.Megleszek valahogy,maximum nem alszom ma éjjel.
-De igen.Ezért maradok ma itt!Nem fogsz ezen filózni egész éjszaka.Itt vagyok és megvédelek Cassie.Bármi is történik rám számíthatsz.
-Köszönöm!-öleltem át,majd bekászálódtam az ágyba.Ash mellém feküdt és egyik karjával átölelt.
-Jó éjt!-adott egy puszit az arcomra,majd lassan elaludt.Egy ideig hallgattam a halk szuszogását,majd én is álomba merültem.De még mielőtt ez megtörtént volna,rájöttem valamire: Beleszerettem Ashton Irwinbe. :)



2 megjegyzés :

  1. Szia! :)
    Ez nagyon cuki rész volt annak ellenére,hogy szegény lányt letámadták. :( Na de a lényeg a lényeg,Ashton kis hős volt,és megvédte Cassie-t. :) Siess a kövivel <3
    U.I: Köszönöm a kommenteket,amikkel mindig örömöt tudsz szerezni. :) A blogod kint van a saját blogomon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök hogy tetszett ez a rész.Örülök hogy örülsz a kommenteknek és nagyon jól esnek a tiédek is,köszönöm :)
      Nagyon szépen köszönöm,hogy kitetted a blogomat,természetesen én is kirakom a tiédet.Mégegyszer köszönöm nagyon nagyon szépen!:D :3

      Törlés