Oldalak

2014. szeptember 16., kedd

The unexpected guest...

*Ashton*
Cassie ahogyan a tegnap énekelt...teljesen elvarázsolt.Nem csak ő gyönyörű,hanem a hangja is az.És az a mosoly...Az ölelésről nem is beszélve.Nagyon megkedveltem őt,talán túlságosan is.Elég mély érzéseim vannak iránta,de hogy ő mit érez,arról fogalmam sincs.
Annyira jó volt vele aludni...hiányzik az az éjszaka.Nem is emlékszem már hány puszit adtam neki aznap éjjel,csak arra emlékszem,hogy akkor valami mintha...megbabonázott volna.És az a valami az volt,hogy teljesen beleszerettem.Nem tudom miért...csak megtörtént.Egész nap rá gondolok és ha egy szobában vagyunk,elég sokszor kapom magam azon hogy őt bámulom.Ezt persze Calum is észrevette és sokat cukkol azzal hogy miért nézem annyira Cassiet,én pedig mindig kiszedem magamat ilyen béna kifogásokkal mint a:"Ja,csak elgondolkodtam!".Persze Cal ilyenkor előveszi a "Nem hiszek neked,figyelni foglak." arcát,ami egész vicces.
-Ashtooon!-visibált egyet Mikey a fülembe.
-Mi a bajod?-dörzsöltem meg a fülemet sértődötten.
-Nem akarsz velünk vizicsatázni?-kérdezte nevetve.Mostmár értem miért volt fürdőgatyában.
-Veled és kivel?
-Cassievel!
-Mi van velem?-jött be az említett a szobába,mire Mikey lespriccolja a vizipisztollyal amit a kezében tartott.
-Michael Clifford!-nézett rá csúnyán.
-Kihagytad a Gordont!-mondtam nevetve,mire én is kaptam egyet az arcomba.
-Na jó,hol a többi vizipisztoly?-kérdeztem Mikeyt aki kiszaladt az udvarra és két vizipisztollyal tért vissza.
-Sose hagyjon el benneteket a remény!-nevetett Mikey,én és Cassie pedig a nyomába eredtünk hogy visszakapja amit adott.
A vége az lett hogy Mikey a medencében landolt,mi pedig lepacsiztunk hogy letudtuk győzni.
Aztán bementünk a nappaliba,ahol Mikey csak nem hagyta abba a vizipisztolyozást.Ekkor csengettek,én pedig elmentem ajtót nyitni(mivel kevésbé voltam vizes).
-Ashtoooon!-visibált valaki és a nyakamba ugrott.Először fogalmam sem volt róla hogy ki az,csak akkor jöttem rá amikor már elengedett.
-Gemma!-lepődtem meg,Harry Styles testvére láttán.
-Úgy örülök neked!-ölelt át ismét.
Közben Michaelt és Cassiet figyeltem akik értetlenkedve álltak a kanapé mellett,Mikey pedig egy:"Nem úgy volt,hogy szakítottatok?" kérdést formált az ajkaival,mire én is ugyanazt tettem,csak épp a válaszom az volt,hogy:"De,én is úgy tudtam."
-Szia Mikey!-integetett neki Gemma.-És szia...
-Cassie...Fallaway!-mutatkozott be neki.
-Cassie...Gemma Styles vagyok!

*Cassie*
Gemma Styles,Harry nővére.Egész rendes lánynak tűnik,már amennyiből beszéltem vele.A bátyjával fog turnézni és mivel ők itt vannak most,jött meglátogatni a srácokat is.
-Annyira hiányoztatok,de főleg te Ash!-ölelgette Ashtont,én pedig nem értettem hogy most kedveli és ilyen nyiltan kimutatja,vagy volt valami közöttük vagy még mindig van,vagy hogy lesz.Később Gemma és Ash el is vonult,én pedig lent maradtam a srácokkal.
-Ők...együtt vannak?-tettem fel a kérdést,mire mindenki rámnézett.
-Voltak.Ash szakított vele 2 hónapja.-mondta Luke.
-Értem.
-Szerintem Katy Perry még mindig jobb meglepetés lett volna.-szögezte le Calum.-Én eddig sem beszélgettem különösen sokat Gemmaval,mivel folyton Ashton körül lógott.
Nem tetszett nekem ez az egész.
-Én sem beszéltem vele nagyon.-mondta Luke.-Pedig én szőke hajú és kék szemű vagyok,ráadásul piercingem is van és én vagyok minden lány álma.De ha ő Ashtont választotta...Habár nem csak ő...-nem nézett rám,de láttam ahogy gúnyosan elmosolyodik,majd belekortyol a Coca Colájába.
-Ó,jut eszembe Cassie...hogy van Delly?-kérdezte Calum.
-Hmm?Ó...egész jól.Csak már nagyon régen beszéltem vele.
-Arra gondoltam...
-Hogy hozzalak össze vele?-kérdeztem nevetve.
-Hát...valami olyasmi.-nevetett Cal is.
-Rendben.Majd elhívom egyszer ide.
-Remek.-vigyorgott Cal.

Ash és Gemma már jó 2 órája elmentek,nekem pedig egy nagyon rossz előérzetem volt.Valami történt.
-Megjöttünk!-kiabálta Gemma,majd kézenfogva besétált Ashel.-Képzeljétek,újra eggyütt vagyunk!-ugrándozott.

Egy világ dőlt össze bennem.Újra együtt vannak...
-Gratulálok.-mondtam és türtöztetnem kellett magamat,hogy ne sírjak.
-Köszi!-mosolygott Gemma.Ashton még rám sem nézett,csak a padlót kémlelte.
-Most megyek és felhívom a nővéremet mert megígértem neki.-álltam fel a kanapéról majd felmentem az emeletre,be a szobámba,ahol leültem a falnak dőlve és előtört belőlem a sírás.A szívem teljesen összetört.Miért?Miért történik ez?Már amikor kezdtem azt hinni hogy talán Ash is kezd kedvelni engem...Ez csak hiú ábránd volt,ostoba voltam hogy ilyesmit hittem.
Valaki hirtelen berohant a szobámba,becsapta az ajtót,majd átölelt.Luke volt az.Hagyta hogy kisírjam magamat a vállán.
-Cssst!-próbált nyugtatni.
-Úgysem...úgysem lett volna esélyem...-próbáltam hitegetni magamnak.
-Már hogyne lett volna!-erősködött Luke.
-Dehogy.Gemma mellett labdába sem rúghatok...
-Ne mondj ilyeneket,kérlek.Cassie,te sokkal jobb fej vagy mint Gemma,ráadásul sokkal szebb is.És a srácokkal nem kedveljük őt,téged viszont igen!
-Mindegy.Legyenek boldogok...-töröltem le a könnyeimet.Luke bánatosan nézett rám.
-Beszélek a fejével!-viharzott volna ki,ha nem fogom meg a csuklóját.
-Luke,ne!Hadd legyen boldog!
-Dehát nem az!
-Szerinted akkor miért jött össze vele megint,ha nem boldog?
-N...nem tudom.-ismerte el.

*Ashton*
Luke jött le a lépcsőn.
-Cassie?
-Ööö,fájt a feje...és lefeküdt aludni.
-Értem.
Nem igazán hittem el amit mond.És azt sem hittem el,hogy Cassie azért ment el olyan hamar,hogy Melissát felhívja...
Szánalmas vagyok.Rá sem mertem nézni miután Gemma kijelentette hogy újra együtt vagyunk.Pedig megtudtam volna hogy mit gondol erről...megtudhattam volna ha érez valamit is irántam...
Muszáj volt megint összejönnöm Gemmával.A lesifotósok elkaptak minket,amikor megfogta csak úgy a kezemet.Aztán meg is csókolt...Holnap reggelre a főoldalon leszünk a pletykalapokban.

-Szia.-ütköztem majdnem neki Cassienek,aki a fürdőszobából igyekezett ki.
-Szia.-köszönt,majd elsietett mellettem,rám se nézve.Becsukta maga mögött az ajtót.
Nem értettem.Mi a fene volt ez?
Úgy döntöttem,bekopogok.
-Szabad.
-Cassie...valami gond van?-dugtam be a fejem az ajtón.
-Gond?Dehogy!Miért lenne gond?-kérdezte.
-Nem tudom,csak olyan...nem érdekes,hagyjuk.Jóéjt!
-Neked is!
-De komolyan.Mi a baj?
-Semmi,már mondtam!Békén hagynál Ash?-csattant fel.
-Bocs.-léptem ki a szobából.
Cassie furán viselkedik,Luke furán viselkedik...csak nem együtt vannak?

*Cassie*
Nem mondhattam el Ashtonnak hogy:Basszus,azért vagyok szomorú mert szerelmes vagyok beléd és te megint összejöttél az exeddel!
De fájt.Nagyon fájt látni hogy mást szeret,hogy mással van és nem velem.És még csókolozni sem láttam őket.Ha látni fogom,mégjobban összetörök,érzem.Talán hagynom kéne őt.
És ekkor eszembe jutott valami.Gyorsan a telefonomban kikerestem a számát,majd megnyomtam a hívás gombot.
-Szia...öhm,úgy döntöttem mégis találkozhatnánk.




4 megjegyzés :

  1. Oh nemáár :(( szegény Cassie..francért kellett Ashton újra összejöjjön Gemma-val :( pedig már majdnem kialakult valami Ash és Cassie között..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,örülök a kommentednek:) Hát...lesznek még érdekességek:)

      Törlés
  2. Kedves Reni!
    Csak 1-2 napja olvasom a blogod. Őszintén szólva nagyon megszerettem. Nagyon ügyesen írsz. Remélem Ash elhagyja Gemmát és összejön Cassie-vel. Amúgy Cassie Logant hívta fel ugye?? Pedig ő Ashhez tartozik. :( És a nevekből és Lilly Collinsból mint Mimi arra tudok következtetni, nem szereted véletlenül A Végzet Ereklyéit? Mert én nagyon szeretem.
    Várom a kövi részt!
    Pusszi Fany :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök a kommentednek és hogy tetszik a blog.:)
      Majd kiderül hogy kivel randizik Cassie :D
      Dehogynem,nagyon szeretem a Végzet Ereklyéit,csak sajnos a könyveket még nem olvastam,de majd annak is eljön az ideje,a filmet imádom és pont ma van Kevin Zegers születésnapja,aki ugyebár Alecet játtsza a filmekben.Ő a kedvencem.:)
      A kövi rész hamarosan fent lesz.:3

      Törlés