Oldalak

2014. szeptember 30., kedd

The date...

*Cassie*
Másnap reggel szépen elhúztam otthonról,még mielőtt megláttam volna Gemmát és Asht valahol a sarokban smárolni.
Programot szerveztünk Leslievel és Dellyvel,este pedig lesz egy randim...
-Sziasztok!-köszöntem a lányoknak,amint a parkba értem.
-Szia!-köszöntek vissza nekem,Leslie feje alig látszott ki a hatalmas,rózsaszín vattacukor mögül.
-Merre menjünk?-kérdeztem.
-Plázázni!-mondta Leslie,így elmentünk a plázába és vettünk magunknak egy-egy poharas kávét.
-Képzeljétek...randim lesz!-újságoltam nekik.
-Uramisten,összejöttél Ashtonnal?-kérdezte Delly csillogó szemekkel.
-Öhm...nem.-mondtam elszontyolódva,ahogy visszagondoltam a tegnap történtekre.
-Mi történt?-kérdezték mindketten aggódva.
-Összejött...megint...az exével.Gemma Stylesal!
-Mi van?-botránkozott meg Leslie.-Miért?
-Mit tudom én...De legyenek boldogok!-mondtam,mire a lányok átöleltek.
-Sajnálom.-mondta Leslie.-De akkor kivel randizol?
-Logan Hendersonnal.-jelentettem ki.
-He?-nézett rám furán Delly.-Miért pont vele?

-Mert elakarom felejteni Ashtont.És Logan állítólag kedvel.
-Figyelj.Lehet hogy összejön Logannal,nem tudhatod!-mosolygott Leslie.
-Szerintem nem.Nem akarom elvenni a kedved Cassie,de nem fog menni Logannal.Ashtont szereted és őszintén vele jobban is találsz.Nem fogod holmi Logan Hendersonnal elfelejteni,hidd el.De ez saját vélemény.-kortyolt bele a kávéjába Delly.
-Majd meglátjuk.-mondtam,de belül tudtam hogy Dellynek nagyon is igaza van.Szeretem Ashtont,mindennél jobban.
-Mindegy...váltsunk témát.Delly,van egy titkos hódolód!-jelentettem be.
-És ki az?
-Öhm...nem tudom ha emlékszel-e még rá,Calum Hood az.
-A basszusgitáros csávó Ashton bandájából?-kérdezte.
-Honnan...?
-Delly Underwood vagyok,az Underwood Music Productions mond neked valamit?Rengeteg banda- és zenésznevet ismerek!
-Oké.
-És bejövök neki?
-Eléggé.-nevettem.-Aranyos a srác.
-Arról nekem is megkéne bizonyosodnom,nem?
-Dehogynem.Akár már most is hazajöhetsz velem,segíthetsz elkészülni a randimra és közben dumálhatsz Calummal.
-Remek.Felőlem...
-Te nem akarsz jönni Leslie?Még ott van Luke...
-Nem.Elegem van egy életre a szőke pasikból,itt az exemre gondolok.-nevetett zavartan.-De jó szórakozást és majd mesélj a fejleményekről.
-Meglesz!-mondtam.
Elköszöntünk Leslietől és "haza"indultunk Dellyvel.
-Hééé.Sziasztok!Hoztam valakit!-kiabáltam be a házba.
-Kit?-hallatszódott Calum hangja a nappaliból.
-Meglepetééés!-mutattam rá Dellyre.
-Helló!-köszönt neki Delly,mire Calum csak integetett,majd rám nézett.

Gondolom nem hitte volna hogy ilyen hamar idehozom Dellyt.
A következő pillanatban Ashton érkezett le a lépcsőn,mélyen a szemembe nézett,majd bement a konyhába.Gondolom dühös rám a tegnapiak miatt,de leszarom.Nem tettem semmi rosszat,ha az hogy beleszerettem nem számít annak.Szerencsére Delly sem szólt be neki,így nyugodt lélekkel mehettem fel én is készülödni,egyedül,mivel Delly időközben elkezdett beszélgetni Calummal és Mikeyval,majd Mimi is csatlakozott hozzájuk amikor megérkezett.
Kopogtattak,majd Luke tette be a fejét az ajtómon.
-Itt vagy?-kérdezte.
-Nem,ez csak a szellemem!-válaszoltam kuncogva.
-Hová készülsz?
-Randizni.
-Mégis kivel?
-Találd ki!
-Niall?
-Nem.
-Hmmm...na ne...ugye nem...ugye nem Logan?
-De.Pont hogy ő.Miért?
-Nem.
-Mi az hogy nem?
-Ne menj Logannal randizni.
-Miért ne?
-Mert.
-Luke,nem szólhatsz bele hogy kivel randizzak!-mondtam idegesen.
-Igazad van...-mondta szarkasztikusan.-De én csak megóvni akartalak!
Kiment a szobából én pedig idegesen ültem le az ágyra.Mi a fene baja van ennek is?Azzal randizom,akivel akarok!

*Ashton*
Cassie vidáman jött le a lépcsőn.
-Hová mész?-kérdezte Mimi.
-Randizni.-felelte Cassie vidáman.Na nem!Mégis kivel randizik?
-Kivel?-kérdeztem rá.
-Közöd?
-Bocs.-mondtam visszafogva magam,de legszivesebben a falba bokszoltam volna egyet.
-Jó szórakozást!-mondták a többiek,én pedig Cassie távozása után bementem a szobámba és becsaptam magam után az ajtót.Mi a franc?Kivel randizhat és miért?Végülis engem miért érdekel?Barátnőm van...És miért Gemma a barátnőm?Mert hülye vagyok!Persze hogy randizik más srácokkal,nincs ebbe beleszólásom,hiszen nem vagyunk együtt.De miért?Miért zavar ennyire?

*Cassie*
-Helló!-köszöntem Logannak.
-Hey!Szia!-köszönt ő is nekem,mosolyogva,majd adott egy puszit.-Hogy vagy?













-Jól,és te?
-Én is...akkor indulhatunk?
És elindultunk.Csónakázni mentünk a közeli tóhoz,majd onnan le a tengerpartra.Nagyon jól éreztem magamat Logannal,nagyon jófej és aranyos srác,és elfeledkeztem Ashtonról,addig a pillanatig ameddig fel nem hívott telefonon.Először nem válaszoltam,de mikor már hetedjére hívott,tudtam,hogy baj van.
-Cassie.Nem tudom hol vagy és mit csinálsz de történt valami...-és elhadarta nekem a történteket,én pedig elnézést kértem Logantól és már rohantam is a legközelebbi buszmegállóhoz.
Ez nem lehet,ez nem történhetett meg...



Helló,bocsánat,hogy csak most tudtam részt hozni,de elvoltam foglalva a sulival.Most viszont sikerült kipréselni magamból egy részt.Köszönöm az 5 feliratkozót!^^  -Reni:)

2 megjegyzés :

  1. Kedves Reni!
    Végre lett időm és eljutottam ahhoz, hogy elolvassam a részed. Nagyon tetszett!!! Kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni!!!! Hozd gyorsan a kövit!!!!!!!
    Puszi Fany :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fany:)!
      Nagyon örülök a kommentednek és hogy tetszett ez a rész.Sietek a kövivel!:)

      Törlés