Oldalak

2014. augusztus 13., szerda

Pleasant Disappointment...

Reggel Melissa visibálva ugrott be az ágyamba,hogy azonnal kapcsoljam be a Music Radiot,mert a 5 Seconds of Summer élő adásban beszél.Normális esetben elküldtem volna melegebb éghajlatra miután ilyen korán felkölt(5-6 órát aludtam csak),de kíváncsi voltam én is rájuk,ezért bekapcsoltam a rádiót.
Az eddig megjelent dalaikról beszéltek,illetve az albumukról,amin épp dolgoznak.Erről eszembe jutott a playlist amit a mai nap folyamán még megkell hallgassak.Vicces volt hallani az álmos hangjukat,főleg Calumén érződött hogy fáradt,persze nem is csodálkozom,hiszen szinte két üveg Coca Cola-t egymaga ivott meg.
A műsorvezető valószínüleg láthatta meg hallhatta hogy fáradtak,így viccelődve megkérdezte:-Mit csináltatok az éjjel,srácok?
Na erre most mit lépnek?Nagyon kíváncsi voltam.
Mikey nevetni kezdett.Láttam magam előtt az arcát ami engem is nevetésre késztetett.
-Egy bulin voltunk...-kezdte el.
-Egy nagyon jó bulin.-folytatta Luke.
-Igazából egy házavató parti volt.Nem csak mi voltunk meghívva,mivel a Big Time Rush és a One Direction srácok is ott voltak.Bármilyen uncsinak tűnt és meg  is fontoltuk ha elmegyünk rá vagy nem,végül jól sült el és még az "időt is elnéztük"!-tette hozzá Calum.
-És ez mi miatt volt így?-kérdezte a műsorvezető.
-Mr. és Mrs.Fallaway lányai miatt!-nevetett Luke.Na ez aztán volt kijelentés.Melissa a párnámba visibált örömében,miközben én tátott szájjal meredtem a semmibe.
-Ez így van.-helyeselt Mikey.
-Szóval a lányok miatt?
-Igen.Nagyon hamar összebarátkoztunk velük.-szólalt meg Ash is.
-Netalántán valamelyikük valamelyikőtök barátnője?-érdeklődött a műsorvezető tovább.
-Sajnos nem.Jelenleg szinte mindenki facér a bandánkban.-jelentette ki Luke.
-Szinte?
-Az én szívem foglalt.-szólalt meg Mikey,ami nagyon meglepett.Nekem miért nem mondta?Mármint igaz,csak néhány órája ismerjük egymást...
-Megtudhatjuk esetleg a hölgy becses nevét?
-Nem szeretném elárulni,mivel nem akarom hogy agyonbombázzák sértegető és rágalmazó levelekkel.-jelentette ki Mayke,amit teljesen megértettem.De majd ha még összefutunk,úgyis kiszedem belőle a csaj nevét.
A műsornak vége lett,így elkezdtem összeszedni magam,ami abból állt hogy megmosakodtam,megfésülködtem,felöltöztem,reggeliztem,aztán pedig belemélyedtem a zenehallgatásba.Egész jó dalaik vannak.Ami a legjobban tetszett az a Hearts Upon Our Sleeves volt,talán azért,mert érdekesen hangzik ahogy előszőr Luke énekel,aztán hirtelen átvált Mikeyra,onnan pedig Calumra.

-Indulunk Summer Festre!-kiabálta Mel anyáéknak és elindultunk.
Imádom Sidneyt,mindig meleg van és az emberek itt sokkal vidámabbnak tűnnek.Gyalog indultunk el,hiszen a Fest 5 pecnyire volt csak a házunktól.
Megérkezve azt sem tudtuk hogy mit nézzünk meg először,annyi minden volt.Standok tele finomabbnál finomabb édességekkel,fagyiárusok,ruhás és ékszeres standok...
-Uramisten!Az ott Elyar Fox!-mutatott rá Melissa egy srácra.Igen,őt ismerem,habár csak egy számját tudom,de aranyos srác.
-Menj oda!-unszoltam.
-Megleszel egyedül?
-Persze,na indulás!-és szinte lökdöstem már Melt hogy menjen.
Megálltam egy ruhás standnál és épp nézegettem valamit,amikor valaki belémverte a frászt.
-Yeeey!-szólalt meg idióta hangon,mire mosolyogva fordultam hátra.
-Szia Rainbow Dash!
-Szia Cherry,tudtam hogy talizni fogunk!Hé srácok!Megtaláltam!-kiabált,mire a többiek is ideértek.
-Szia Cas'!-köszöntek.
-Sziasztok.-köszöntem vissza.
-Melissa?
-Elyar Foxal...-mutattam az irányukba.
Közben azon gondolkodtam,hogy:1.Miért kerestek engem ennyire?,2.Honnan a fenéből ismert meg Mikey hátulról...Aztán eszembe jutott valami...
-Tudni akarom.-mondtam Mikeynak.
-Mégis mit?
-A barátnőd nevét!-vigyorogtam.
-Hallgattad az adást?-kérdezte Calum.
-Aham.Na ki az?
-Mimi.
-Mimi és mééég...?
-Mimi Lancaster.
-Oké.Mimi Lancaster.Hol lakik?
-Sidneyben...
-Miért nincs veled?
-Japánban tartozkodik épp,ott nyaral,de 3 hét múlva hazajön.
-Nemár...pont Japánba?Imádom Japánt!
Ez után még egy csomót beszélgettünk,majd Melissa is csatlakozott hozzánk.
-Nem akartok jönni hozzánk?-kérdezte Luke.
-Öhm...kezdtem bele,de Melissa közbeszólt.
-De!Szivesen!-mondta,majd Luke karon fogta és elindultak előre,a nyomukban Ashel és Mikeyval.Én meg maradtam hátul Calummal.
-Tetszeni fog,meglátod!-mondta Calum.-Amúgy meg megkérdezhetem hogy hívták a barátnődet a tegnap?
-Az alacsony szőkét?-kérdeztem.
-Nem nem,a másikat.
-Delly.Delly Underwood.
Calum egy pillanatra megállt.
-Underwoodot mondtál?
-Igen.-mosolyogtam.
-Oké.Most mégjobban tetszik.-vigyorodott el.
Sajnos egy kocsi volt csak.Luke vezetett,Calum ült mellette.Hátul ebben a sorrendben:Michael,Melissa és Ashton.
-Azt hiszem gyalogolnom kell.-nevettem el magam.
-Dehogy gyalogolsz!Pattanj be!-mondta Ash.
-És mégis hova üljek?-kérdeztem szórakozottan.
-Az ölembe!-kiabálta Mikey.
-Oda biztos nem!-nevettem el magam.
-Tudod mit?Taxizunk!-szállt ki Ash.-Ott találkozunk srácok!-mondta,majd megfogta a kezem és elkezdett maga után vonszolni.
-De rendes tőled!-mosolyogtam.
-Nem hagylak egyedül,nyugi.-mosolygott ő is rám,amitől azt hittem elolvadok.
Fogtunk is egy taxit.A sofőr egyből felismerte Ashtont és kért tőle egy autogrammot a lányának,aki nagy 5 Seconds of Summer rajongó.Ashton nevetve aláírta a lapot amit a sofőr adott neki.
Megérkeztünk a lakásukhoz.Ashton azt mondta hogy azért vettek ide külön lakást maguknak,hogy amikor turnékról hazajönnek,akkor ne kelljen a családjuknál aludniuk,hanem legyen egy ilyen "legénylakás" ahol azt csinálhatnak amit akarnak.Elképzelem miket érthet az "amit akarnak" alatt...
-Mi a frász van itt?-kérdezte Ash nevetve ahogy beértünk a lakásukba.Nem számítottam rá,de a One Direction is itt volt.Ráadásul mindegyikük csurom víz volt és így rohangáltak ki meg be a házból.Aztán persze ott volt Luke,aki egy banánnal csapdosta Calum fejét.Ha a tegnapiak alapján nem tudnám hogy milyenek,akkor tuti meglepődtem volna rajtuk.
-Úgy látom medencés-parti van!-vigyorgott Ash.-Csatlakozunk?
-Nincs fürdőruhám!
-Ki mondta hogy kell?-nem tetszett az a perverz mosoly az arcán.Aztán hirtelen felkapott és elkezdett az udvar felé vinni.
-Ashton Irwin!Azonnal tegyél le!-kiabáltam nevetve,de nem úsztam meg és ruhástól bedobott a vízbe.Aztán meg jól kinevetett.
-Ezt még visszakapod!-nyújtottam a nyelvem feléje. 
-Már alig várom!-nevetett,majd egy minibiciklire felülve,belehajtott a medencébe,mintha ez egy teljesen normális dolog lenne.


-Nicsak ki az!Cassie!-kiáltott Niall,majd felém úszott és megölelt.-Hoztál kaját?
-Nem,de legközelebb fogok!-nevettem.
-Szia Cassie!-kiáltott Louis.-Jó voltál tegnaaaap!
-Ja,király hangod van!-kiabálta Liam.
-Nem akarsz duettezni velem?-kérdezte Zayn.
-Nem,mert velem fog,ugye Cassie?-kérdezte Harry.
-Köszi szépen.Amúgy meg bocsi,de én nem duettezem!-jelentettem ki nevetve.
-Velem se?-jött oda hozzám Ash.
-Te csak hallhass!-spriccoltam szembe,mire megpróbálta a víz alá dugni a fejem,sikertelenül,mivel össze-vissza kapáloztam.
-Harcias csaj vagy te,az már biztos!-nevetett Ash.
                                              ...
Este tábortüzet csináltunk,hátul a kertben.
-Na és most,Live while we're young,énekelni kötelező!-nézett rám Harry.
-Miből gondolod hogy ismerem a dalt?-kérdeztem.
-Tudom,hogy ismered!-és igaza van.Hála Melissának,nagyon is jól ismerem...
-Rendben!-vágtam rá,majd elkezdtünk énekelni.Niall és Calum gitározott.Nagyon jó volt a hangulat és rájöttem:kellemesen csalódtam a One Directionban.:)


2 megjegyzés :

  1. De jó volt ez a rész *-* Ashton nagyon aranyos,Mikey meg olyan nagyon jófej <3

    VálaszTörlés