Oldalak

2014. december 7., vasárnap

Happy Birthday(1)...

Reggel még mindig Gemma szavain rágodtam,amibe már a fejem is belefájdult,így a nap hátralevő részében próbáltam nem erre gondolni,meg elkerülni Ashtont,de ezt sajnos nem lehetett,mivel...szülinapom volt.:)
-Boldog szülinapooot!-rontottak be a fiúk és Mimi a szobámba egy hatalmas tortával és ajándékokkal.
-Uram Isten!-kaptam a szívemhez,annyira belém verték a frászt.Elénekelték nekem a Happy Birthdayt,majd elém tették a tortát.
-Kívánj valamit!-mondta Mikey.Kívántam is,majd elfújtam a gyertyát...erre meg belenyomták a fejemet a tortába.
-Idióták!-kiáltottam rájuk,majd kipattantam az ágyból és végigpusziltam az összeset hogy ne csak az én arcom legyen tortás.Aztán átvettem az ajándékaimat:
Mimitől kaptam egy gyönyörű virágkoronát és egy hozzá illő karkötőt:



Calumtól kaptam egy egész szett Fall Out Boyos gitárpengetőt(mert tudja hogy nagy FOB fanatikus vagyok),és egy olyan FOB-os gitárpengetőt amely egy nyakláncra van fűzve:



Gordontól...aaazaz Michaeltól kaptam egy,az övéhez hasonló Idiot-os pólot és egy sapkát amit fel is próbáltam:



Luketól kaptam két Nirvanás pólót...hmmm,nagyon azt akarják hogy rájuk hasonlítsak:




Ashton következett.Szerintem megelégellte hogy mindenki rockercuccokat vesz nekem,így ő valami mást adott...vagy nem:))Kaptam tőle egy új gitárt(!!!) és egy képet,kettönkről,ami tök aranyos volt:


-Köszönöm mégegyszer!A legjobbak vagytok!-öleltem át mindenkit vigyorogva.

Délután beállított Melissa és azt mondta hogy elvisz valahova.Átöltöztem,kisminkeltem magam majd beültünk a kocsiba és mentünk is.Egy parkban lyukadtunk ki.Nem tudom mit akarhatott itt Melissa...ameddig meg nem láttam anyát egy padon ücsörögni.Amikor észrevett minket felállt.Vissza akartam fordulni de Melissa megállított.
-Cassie,kérlek,beszélj vele!
-De nem akarok!
-Kérlek...-nézett rám könyörögve.
Tudtam,hogy egyszer ennek is eljön az ideje.Végülis elkerülhetetlen.Jobb,ha most túlesek rajta...
Melissa elment,én pedig odasétáltam anyához.
-Anya...-köszöntöttem.
-Szia kicsim!-ölelt volna meg,de elhúzodtam.
-Csak térj a lényegre.-kértem és leültem a padra.
-Rendben.-ült le ő is.-Először is,boldog születésnapot!Azt sem tudom igazából hol kezdjem...Szeretlek kicsim és sajnálom hogy kiabáltam veled...Tudod aznap nagyon rossz napom volt,dühös voltam...
-Ó,értem!És a legjobb módja hogy levezesd a dühödet az volt ha engem megcsapsz,igaz?-kérdeztem gúnyosan.
-Cassandra,kérlek engedd meg hogy befejezzem!
-Hallgatlak!
-Apád...apádat meglátogatták valakik...
-Tessék?
-Egy régi munkahelyéről...Pénzzel tartozott nekik.Elrabolták apádat és követelték,hogy vigyem el nekik a pénzt vagy megölik.Apád kocsija teljesen szétvolt törve és mivel te használtad utoljára ezért azt hittem a te hibád és akkor minden egyébb dolog eszembe jutott veled kapcsolatban.Nem akartalak megijeszteni titeket,sajnálom.Minden a fejemen volt akkor és elkapott a gyűlölködő hév.Persze aztán kiderült,hogy azok az emberek törték szét a kocsit.Sajnálom kicsim...
-De anya,miért nem mondtad el?-kezdtek el folyni a könnyeim.
-Nem akartalak megijeszteni.Megbocsájtasz nekem?
-Persze.-öleltem át.-Apa ugye jól van?
-Persze kicsim.Nem akarsz hazajönni?
-Nem.Igazából jól megvagyok a srácokkal.Ugye megengeded hogy velük maradjak?
-Nincs mit ellene tennem.-sóhajtott.-De egy feltétellel!
-És mi az?
-Ma eljösz haza,mert megtartjuk a születésnapodat!-jelentette ki anya.
-Rendben!-öleltem át.
-Nem kell szólnod senkinek,mindenkit meghívtam.
-Köszönöm anya,szeretlek!
-Én is szeretlek kicsim!



Estére már kész voltam.Egy egyszerű szettet vette fel és a nyakamba akasztottam a Calumtól kapott FOB-s nyakláncomat.


"My songs know what you did in the dark..."

Ezt énekeltem miközben lefele baktattam a lépcsőn.

-So light them up up up,light them up up up,light them up up up,I'm on fire!-hallottam meg egy hangot a hátam mögül.Automatikusan hátrafordultam és Patrick Stump-al,a Fall Out Boy énekesével találtam szembe magamat.Azt hittem elájulok.
-Te vagy Cassie,ugye?-kérdezte.
-Igen.Uram Isten!-mondtam.Erre nevetni kezdett.
-Patrick Stump vagyok!De gondolom,tudod.És még mielőtt megkérdeznéd hol van Pete Wentz,kint az udvaron megtalálod.
-Miért keresném Pete-et?-kérdeztem.
-Nem tudom,az embereknek ő a kedvece általában.-mondta nevetve.
-Ja,nekem nem ő a kedvencem,nekem te vagy.-mondtam fülig vörösödve.
-Ezt jó hallani.Boldog Születésnapot!-ölelt meg én meg majdnem meghaltam.
-Köszönöm.
-Amúgy,tetszik a nyakláncod!-kacsintott,majd elment a többi vendég irányába.
-Cassie!-jött be az ajtón Luke.-Az nem Patrick Stump volt?
Én elkezdtem visibálni meg össze vissza ugrándozni,aztán Luke nyakába vetettem magam és a nagy lendülettől leestünk.
-De ő volt!-mondtam,miközben felsegítettem a földről.
-Húha,jó szülinapod lesz,megkell hagyni!
-Úgy néz ki!-örvendeztem.

Mindenki itt volt.Hogy csak egy párat soroljak fel:Mimi,Leslie,Delly,a 5SOS srácok,a FOB,a BTR,a One Direction,Melissa néhány barátja és pár rokon.Meg még egy csomó ember akit nem ismertem.
-Let's be alone together,we can stay young forever!-énekelte Patrick.
Az este folyamán zenélt a Fall Out Boy ami életem legjobb ajándéka.Sikerült beszélgetnem is velük és tök aranyosak voltak.




Helló!Tudom,nehezen jött az új rész,de nem volt ihletem.Most viszont volt ihletem és időm is és ezt a fejezetet 2 részben hozom el.Remélem tetszett!:)




4 megjegyzés :