Oldalak

2014. december 22., hétfő

Happy Birthday(2)...

Van egy meglepetésem!-mondta Melissa.
-Mi az?
-Még van egy titkos fellépőnk!-mutatott az elsötétedett szinpadra.
-És ki az?-kérdeztem izgatottan.
Ekkor elkezdtek szólni a dobok és a reflekorok megvilágították...Ashtont!
-Jézusom!-mondtam nevetve.
-You're like perfection,some kind of holiday...-kezdte el énekelni Luke a kedvenc dalomat tőlük.
Elég sokáig tartott a koncertjük,de annyira jó volt,hogy az hihetetlen.A koncert közben megérkezett Gemma is,szemével először rám majd Ashtonra nézett.
A koncert után odament hozzá.
-Ash,beszélnünk kell!-mondta,majd kivonszolta az udvarra.-Amúgy boldog születésnapot!-nézett rám,majd elviharzott mellettem Ash kezét fogva.
-Ne törődj vele!-mondta Michael.
-Ó...één nem...
-Előttem ne titkolj semmit Cassie.Tudom,hogy bejön neked.-mondta mosolyogva.
-Honnan...?
-Látom rajtad.

Fél órával később,Ashton feldúltan érkezett vissza a házba,majd Calummal elvonult egy sarokba.
-Egészen idegesnek tűnik.-mondta Leslie,aki mellettem állt.-Talán összevesztek...
-Talán...-mondtam,le sem véve a szememet Ashről.Tudom hogy nem helyes,de valahol örültem neki hogy összevesztek.
-Cassie,tök finomak a kaják!-jött oda hozzánk Niall.
-Hát persze Niall.Ó...Niall,ő itt Leslie.Leslie,ő itt Niall.
-Helló.-mondta Niall.
-Helló...-köszönt Leslie is.Egy ideig bámulták egymást,majd Leslie hirtelen elnézett.
-További jó bulizást!-mondta Niall,majd csak úgy elment.Furcsa volt.
-Ismeritek egymást?-kérdeztem Lesliet.
-Nem...bocs,most kimegyek a mosdóba!-rohant el.Nem értettem miért.
Aztán éjfélkor megérkezett a tortám is.
Mi tagadás,finom volt.:3
624_500_csupload_43755820.jpg (624×500)


-Boldogat mégegyszer!-jöttek oda hozzám a 5SOS srácok.
-Köszönöm.-mondtam mosolyogva.-És kösz a koncertet,nagyon jó volt.
-Nincs mit!-vigyorogtak.
-Ja Cassie,mostmár ihatsz!Mostmár 18 vagy,neked is rendelhetek Jack Daniel's-t!-mondta Calum.
-Haha,nagyon vicces vagy.Amúgy úgy látom Delly téged keres!-mutattam a lány irányába,mire Calum ott is hagyott minket.
-Kíváncsi vagyok mi lesz ebből!-mondta Luke,majd Calum után eredt.
Mikey rám nézett,majd Ashre,aztán vigyorogva bejelentette hogy kimegy a mosdóba.
-Hé Ash...jól vagy?-kérdeztem.
-Én?Persze!Miért ne lennék jól?-kérdezte mosolyogva.
-Gemma miatt?-kérdeztem.
Erre lesütötte a szemeit.
-Hallani akarod?-kérdezte.
Bólintottam.
-Rendben,de ne itt hogy bárki hallhassa.
Felmentünk az emeletre,be a szobámba.
-Szóval?-kérdeztem.
-Összevesztünk.
-Miért?
-Mit tudom én!Egy csomó minden miatt.
-Példáúl?
Nem válaszolt.
-Én.Igaz?
Ash felnézett és bólintott.
-Hah,nem adja fel!
-Ezt hogy érted?
-Úgy,hogy a múltkor megfenyegetett.Azt akarja hogy többet ne beszéljek veled.
-Miért?
-Mert féltékeny.Nevetséges,ugye?-ültem le mellé az ágyra.
-Már miért lenne az?-kérdezte Ashton.
Egy ideig csak egymás szemébe néztünk,majd Ashton olyat tett amire nem számítottam.
Megcsókolt.




Sziasztok!Tudom,hogy rövid rész lett nagyon,de ígérem hogy a következő hosszabb és izgalmasabb lesz.Sőt,ha minden jól megy,24-én felteszem az új részt Karácsony alkalmából.
                                                                                     -Reni:)
                                                                                                         

4 megjegyzés :

  1. Tenyleg kicsit rovid lesz a resz de akkor is jó...Boldog karit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen,tudom.De a következő hosszabb lesz,I promise :3 Nagyon szépen köszönöm,viszont kívánom :)
      Puszi:Reni:)

      Törlés
  2. Szia Reni! :)
    OMG most olvasom és egyszerűen asdfghjkl <3 *----* végre megcsókolta!Úúúú,jöjjenek végre össze :')..
    U.I: Boldog Karácsonyt ! :) Puszi,Timi xx

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa:)
    De rég nem hallottam rólad :D
    Úúúú,meglátjuk a kövi részben :)
    Neked is Boldog Karácsony!:)
    Puszi:Reni:)

    VálaszTörlés