Oldalak

2014. december 23., kedd

What do you want from me...?

Eltoltam magatól.
-Ez így nem helyes...-motyogtam.-Te Gemmát szereted.
Nem válaszolt.
-Ez most...nem jó így...nagyon nem jó...-már össze-vissza beszéltem.Az hogy Ash hallgatott,rohadtul idegesített.Nem értettem miért csókolt meg.
-Jobb lesz ha most...megyek.-mondtam határozottan.Nem akartam sírni,nem is lett volna semmi értelme.Lassan elhaladtam Ash mellett,ki a szobából,le a lépcsőn és mosolyogva odamentem a többiekhez,miközben értetlen gondolatok cikáztak a fejemben.
Ash is odajött,leült a dobfelszerelése mögé és gondolkodásba merült.


Nem tudom mit akar tőlem,nem értem.Most akkor szereti Gemmát vagy nem?Ha szereti akkor miért csókolgat engem?Csak mert összevesztek?Talán csak egy pillanatnyi hév volt.Igen,biztosan az volt.

*Reggel*
Teljesen másnaposan ballagtam le reggelizni.Lent nagy pechemre pont Ash volt.
-Jó reggelt!-köszöntem neki,majd elvettem a műzlistálamat.
-Neked is!-mondta miközben a kakaóját itta.
Nem akartam tovább beszélgetni vele,de keresztülhúzta a számításaimat.
-Cassie...ami a tegnap történt az...
-Hiba volt?-kérdeztem,de nem néztem rá.-Megértem.
-Nem hiba volt csak...
-Ash?
-Tessék?
-Te akkor most mit is akarsz tőlem?Hogy megbocsássak?Mert nem haragszom.Pillanatnyi hév volt,megértem.
Ash bólintott.
-Köszönöm.-mondta végül.
Az a "köszönöm" hihetetlenül szarul esett.Igen,reménykedtem.De persze hogy az a reménykedés semmit sem ért.Megint.
Inkább leültem és csendben megettem a műzlimet.Közben Ashton firkálgatásait figyeltem.
-Te rajzolsz?-kérdeztem és elvettem a mappáját.
-Ó az nem...
-Ezek tök jók!Nem is tudtam hogy animerajongó vagy!
-Miért?Te is az vagy?
-Eléggé.Úristen!Egy Okumura Rin chibi!-csillant fel a szemem.
-Neked adom!-mosolygott.
-Tényleg?Köszönöm!


 *
Délután koncertjük volt,én pedig mentem velük.Persze ott volt Gemma is,de szerencsére Mimi is,úgyhogy nem nagyon kellett Gemmával beszélgessek.
-Majd rájön hogy nem szereti,csak idő kell neki.-suttogta Mikey a fülembe,én pedig majdnem szívrohamot kaptam.A fenébe hogy megint rajtakapott hogy Ashtont bámulom.
-Aha...-motyogtam.Semmi reményem sem volt már.
-Cherry szivem!Megkell tanulnod,hogy Michael Cliffordnak mindig igaza van!
-Kihagytad a...
-...Gordont,tudom.-vigyorgott.
-Sok sikert!-öleltem át.
-Köszönöm.

 
*
A koncert mint mindig,most is fergeteges volt.Az egyik pillanatában Gemma elhívott magával hogy hozzunk el valami dobozokat.Igen,fura volt,hogy hívott magával de nem sejtettem semmi rosszat.
-Minek kellenek a dobozok?-kérdeztem amikor a takarítószobába mentünk.
-Ó hát csak...-mondta Gemma,de azt a mondatot sose fejezte be,mert egy hatalmasat lökött rajtam,így beestem az ajtón,amit kulcsra zárt.
-Gemma engedj ki!-dörömböltem az ajtón.
-Így majd megtanulod hogy ne mássz rá mások pasijára!-mondta.
-Gemma engedj ki!Gemma!-kiabáltam de nem volt ott.
Klausztrofóbiás vagyok.Klausztrofóbiás.Nem élem itt túl,nem élem túl...-Mondogattam magamban.
-Segítséééég!-kiabáltam torkom szakadtából,de esélyem sem volt arra hogy valaki meghallja,a koncert miatt.Dörömböltem,ordítoztam,próbáltam belökni az ajtót de semmi.
Cassie gondolkodj...
Elővettem egy WC papírdarabot és egy cipőboxot,majd ráírtam a SEGÍTSÉG szót és kicsúsztattam az ajtó alatt.Azután leültem a földre és próbáltam megnyugodni és lélegezni de egyszerűen nem ment.Megfogok halni.Meghalok.
Azután minden elsötétűlt.

*Ashton szemszöge*
-Mimi?Nem láttad Cassiet?
-Elment Gemmával úgy egy húsz perce.Próbáltam megkeresni,hívtam is telefonon de ittmaradt a mobilja.
-Jobblesz ha megkeresem.-mondtam.
-Várj,veled megyek.Aggódom.-mondta Mikey,majd együtt a keresésére indultunk.
-Cassie!-kiabáltuk de sehol senki.
-Kerested a mosdóban?-kérdezte Mikey.
-Még nem.Amúgy vigyázz,van egy budipapír a cipődön.-szóltam neki.
Mikey levette a cipőjéről.
-Na jösz?
-Ash...
-Mi az?-fordultam meg.Azon a WC papíron azt írta:SEGÍTSÉG.
A takarítószoba ajtajára néztem.Mikeyval azonnal betörtük az ajtót.Ami ott bent fogadott az minden elképzelésemnél rosszabb volt.Cassie ott feküdt a padlón és már alig lélegzett.
-Úristen!-mondta Mikey.-Hívom a mentőket!-kiabálta majd azonnal tárcsázta is őket.Én a karjaimba vettem Cassiet és azonnal kivittem a helyiségből.
-Mi történt?-nézett ránk Luke és Calum elkerekedett szemekkel.
-Valaki bezárta Cassiet a takarítószobába...
-Dehát Cassie...-mondta Mimi.
-Tudom.Cassie klausztrófóbiás.
-Istenem!-kapott a szájához Mimi.
A mentő hamar megérkezett és rögtön lélegeztetőmaszkot tettek rá.
-Bemegyek vele!-mondta Luke.
-Én is jövök!-mondta Mimi és elrohant.
-Mi történt itt?-jött hozzám Gemma ijedten.
-Cassiet elvitte a mentő.
-Miért?
-Mert valaki bezárta a takarítószobába és...-és akkor jöttem rá,hogy ki volt az.
-És miért viszi el a mentő?
-Gemma.Te voltál,ugye?-kérdeztem.
Nem válaszolt.
-Gemma te voltál?-kiabáltam.
-Igen,én voltam!-kiabálta ő is.
-Miért tetted?
-Mert szeretlek és az a ribanc közénk állt Ash!Magának akar téged!
-Te beteg vagy.-jelentettem ki.
-Dehát kiengedtem volna egy óra múlva.-mondta.-Ki a fene gondolta hogy mentőt kell hívni mert fél a sötétben.
-Te hülye ribanc!Cassie klausztrófóbiás!Meg is halhatott volna!Sőt,az sem biztos hogy túléli!-keltem ki magamból.Mikeynak lekellett fognia,nehogy hülyeséget csináljak.
-Ashton nyugodj le!-szólt rám Calum.
-Én ezt nem tudtam...én...-magyarázkodott Gemma.
-Gemma,dugulj el!Kussolj!Hogy lehettél ennyire féltékeny némber hogy idáig elfajulj?Az a lány az égvilágon semmit nem ártott neked érted?Tudod mit?Ennyi volt,végeztem veled!Szakítunk!Nem érdekel,hogy a rajongók mennyire aranyosnak találnak minket.Nem érdekel hogy a bátyád mennyire örül nekünk.Vége,érted?Mostmár végleg!És most tűnj a szemem elől vagy nem állok jót magamért!-ordítottam.
Gemma azonnal elrohant.
-Ashton...-fogta meg Calum a vállamat.
-Csak menjünk a korházba és ne beszéljünk erről.-mondtam.

*Cassie szemszöge*
Lassan kinyitottam a szemem.Körülöttem egy halom ember.Mimi és a fiúk.Hát nem haltam meg?Megtaláltak!
-Cassie...-fogta meg a kezemet Luke.-Hé srácok,felébredt!-kiabálta,mire mindenki arcán megnyugvást láttam.
Behívták az orvost,aki közölte velem,hogy minden rendben van és adott egy gyógyszert ha netán pánikrohamok törnének rám a közeljövőben.
Hazafelemenet a kocsiban senki sem szólt egy szót sem.Otthon bementem a szobába,majd szótlanul leültem az ágyamra és sírni kezdtem.Aztán felhívtam a nővéremet.
-Cassie.Minden rendben?-jött be Ash a szobámba.-Mire készülsz?-nézett rám értetlenül,mivel épp a bőröndömbe pakolásztam.
-Hazaköltözöm.-feleltem,miközben még mindig sírtam.
-Tessék?Miért?
-Mert már nem bírom tovább Ashton,érted?Nem bírom tovább itt veled!
-Micsoda?-nézett rám értetlenül.
-Ne haragudj.Nem bírom...látni ahogy Gemmával vagy.Az a nő elvetemült és gonosz és rühellem őt.
-De Cassie,én és Gemma...
-Tudom.Szeretitek egymást.Sok boldogságot!-mondtam,majd a bőröndömmel kiviharoztam a szobából.
Ashton még csak utánam sem jött.Hát persze.
Kiléptem a házból és beültem a nővérem kocsijába.




Sziasztok!Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a rész.Sokkal hosszabb is lett az előzőnél és persze izgalmasabb.:D
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!:) A kövi részt legkésőbb december 31.-én teszem fel.:)
                                                                  -Reni:)












2 megjegyzés :